07/18/2017
Ouf ... la vie passe vite !!!
10 ans déjà une soirée sushi avec mes enfants et des amis.
Il ne faut pas attendre pour savourer ces plaisirs
Le très bon sushi, on le déguste
Le sushi extraordinaire, on le ressent !
Montreal, QC
Be the first to know and let us send you an email when Le sushi du gourmand gourmet posts news and promotions. Your email address will not be used for any other purpose, and you can unsubscribe at any time.