05/06/2026
بسم الله
جمعه مباركة عليكم وعلينا 🤲🤲🤲
اذا كنتى بتعانى من بشرة باهته وكلف وتصبغات 😇😇😇😇
الحل فى صابونه القهوة ☕☕☕☕
عملتها ببن ابو عوف 🤩🤩🤩
القهوة بتفتح البشرة بتعملها ريفريش
ده غير ريحتها 👏👏👏
زيت القهوة بيغذى البشره وينشطها وبيساعد على التفتيح 👍👍👍👍
ماء الورد ترطيب ❤️❤️❤️❤️
جلسرين نعومه بيحافظ على رطوبه البشرة 💦💦💦💦
ماتنسوش نمشى بالصابونه على الوجه ويكون عليه ميه نترك الرغوة على البشرة من 30 الى 60 ثانيه على حسب نوع البشرة
نشطف والبشرة منديه على طول كريم الترطيب
سعرها ٢٠ جنيه ❤️❤️❤️
تحياتى مروة 😘😘