20/04/2025
لما أكون شغالة على طلب ويدخل حد يقول: "هو ليه غالي كده؟!"
"أقولك ليه؟
عشان الخيط مش بينط في الإبرة لوحده 🧵
وعشان ضهري اتحنى وأنا قاعدة بالساعات على القطعة دي 🪑
وعشان كل غرزة معمولة بحب وصبر وكمية قهوة تكفي دولة ☕
الهاندميد مش بس شغل… ده فن، ومجهود، وقصة في كل قطعة!"
B.Blant
#خرز #شنط