02/10/2026
Aquesta setmana hem visitat Fira Hábitat, una cita imprescindible per descobrir les novetats en mobiliari, decoració i tèxtil.
Un dia d’inspiració, noves idees i moltes ganes de portar novetats a Espais Joves ✨
Amb Enea vam descobrir aquesta nova butaca que aviat tindrem a la botiga. Reposabraços en Alcántara, totalment desenfundable i molt, molt còmoda. D’aquelles peces que conviden a quedar-s’hi. ✨
Amb Enea també treballem sofàs de disseny a mida. Triem cada detall, des del model fins als teixits, per crear peces que s’adaptin a cada espai i a cada manera de viure.
Una de les novetats que més ens ha agradat: Kanem mobiliario amb una àmplia col·lecció de mobiliari en fusta natural que aviat incorporarem a Espais Joves
Noves peces, noves possibilitats.
Una visita que ens deixa una novetat molt especial: un nou llit entapissat que aviat arribarà a la botiga.
ACANA.PIEL és un dels nostres proveïdors habituals i sempre és un plaer descobrir què tenen de nou.
Un estand fantàstic ple de novetats! Andreu World és sinònim de disseny i qualitat, i nosaltres ja tenim els seus catàlegs a la botiga per continuar descobrint les seves propostes.
I acabem amb els petits detalls. A NOMON BARCELONA hi trobem complements que donen personalitat als espais, com els seus icònics rellotges de paret, amb els quals també treballem a Espais Joves