Maeva lemmikin muistokorut

Maeva lemmikin muistokorut Pidä rakas eläinystävä aina mukanasi - Kauniit ja uniikit korut lemmikin karvalla ja tuhkalla

❗Yhden aikakauden loppu❗Syöpädiagnoosi loppuvuodesta löi vasten mun kasvojani sen, ettei kukaan ole täällä ikuisesti ja ...
23/01/2024

❗Yhden aikakauden loppu❗

Syöpädiagnoosi loppuvuodesta löi vasten mun kasvojani sen, ettei kukaan ole täällä ikuisesti ja tärkeintä on tehdä itsensä onnelliseksi, elää elämää mistä voi nauttia täysillä ❤️

Itse en vuosia ole ollut kovinkaan onnellinen, saatika tyytyväinen elämääni. Ja luulen, että vihdoinkin olen läytänyt sen juurisyyn tähän... Yrittäjyys.

Rakastan mun tuotteita, rakastan kaikkia mun asiakkaira, rakastan todella monia asioita oman yrityksen pyörittämisessä ❤️ Vuosien mittaan kuitenkin kaikki se yrittäjyyden tuoma vastuu, riskit, epätietoisuus, taloudelliset murheet, kaikki on syöny mielenterveyttä niin paljon, että vihdoin on todettava: Yrityksen pyörittäminen ei ole mua varten..

Siispä tulen nyt toistaiseksi kokonaan lopettamaan kaiken yritystoiminnan. Virallisesti koko toiminimen koitan saada ajettua alas vielä alkuvuoden aikana.

Ihan täysin en tuotteiden valmistusta tule lopettamaan, koska rakastan sitä kuitenkin aivan älyttömästi ❤️ Jatkossa kuitenkin kaikki tuotteet tulee valmistumaan 100% harrastepohjalta, silloin ja sillain kun itse ne valmistaa haluan ❤️ Mikäli haluat jatkaa mun touhujen seuraamista, niin niitä päivittelen tilille jatkossakin

Koskaan ei tiedä mitä tulevaisuus tuo tullessaan, ehkä joskus päädyn herättämään yritystoiminnan takaisin henkiin ❤️ Tässä kohtaa kuitenkin Maevan ovien sulkeminen on oikea ratkaisu, jotta pystyn syöpätaistelun aikana ja jälkeen keskittymään täysin omaan henkiseen ja fyysiseen terveyteen ❤️

Kiitos just sulle joka tätä luet ❤️ Viestiä saa laittaa jos on jotain kysyttävää ❤️

❗Pitkä sairasloma ❗Viime aikoina on tapahtunut hyvin paljon ja tulen vaatimaan ihan reilusti aikaa saadakseni niin henki...
23/12/2023

❗Pitkä sairasloma ❗

Viime aikoina on tapahtunut hyvin paljon ja tulen vaatimaan ihan reilusti aikaa saadakseni niin henkisen- kuin fyysisenkin vointini työkuntoon ❤️‍🩹

Tällä hetkellä minulla on sairaslomaa määrätty sytostaattihoitojen loppuun, alustavasti 30.4.2024 saakka. Näin pystyn todella keskittyä itseni kuntoon saamiseen ja oikeasti opettella elämään syöpädiagnoosin kanssa. Yrityksen tulevaisuus sairasloman jälkeen on vielä toistaiseksi täysin avoinna.

Minulla on vielä 15 tilausta jonossa ja jokaiselle näistä tulen tämän päivän aikana laittamaan viestiä. Tarkoituksena on saada kaikki rästissä olevat hommat setvittyä vielä ennen vuodenvaihdetta.

Verkkokaupan tulen myös nyt sulkemaan, puhtaasti siitä syystä ettei näin pitkällä sairaslomalla ole taloudellisesti järkevää sitä auki pitää.

Kaikesta tästä huolimatta, halutaan toimistokoira Bentleyn kanssa toivottaa kaikille äärimäisen ihanaa ja rauhallista joulunaikaa ❤️

❗Sairasloma jatkuu❗Viime viikolla oli viimein kauan odotettu leikkaus.Valitettavasti leikkauksessa vahvistui pahin pelko...
30/11/2023

❗Sairasloma jatkuu❗

Viime viikolla oli viimein kauan odotettu leikkaus.

Valitettavasti leikkauksessa vahvistui pahin pelko: pahalaatuinen syöpäkasvain 😔 Tämän johdosta leikkaus on ollut todella laaja, leikaten koko vatsa auki, poistaen hyvin paljon muutakin kuin pelkästään kasvaimen.

Tällä hetkellä minulle on määrätty sairauslomaa 27.12. saakka. Tämän pitäisi riittää hyvin itse leikkauksesta toipumiseen ❤️

Edessä minulla on kuitenkin nyt vielä paljon lääkärikäyntejä ja hoitoja. Tässä kohtaa en vieläkään osaa varmaksi sanoa kauanko hoidot jatkuu tai miten paljon ne tulee minun vointiin ja työkykyyn vaikuttamaan 😔

Todella toivon, että tämä nykyinen sairasloma riittää ja vuodenvaihteen aikoihin pystyisin palailemaan töiden pariin, ainakin osa-aikaisesti. Ensimmäisenä prioriteettina on saada kaikki olemassa olevat tilaukset valmiiksi ja se jälkeen voidaan miettiä verkkokaupan avaamista ❤️

Toistaiseksi olen kuitenkin myös henkisesti aivan äärimmäisen rikki tästä tilanteesta. Nyt ei voi muuta kuin vaan täysin oma terveys edellä, päivä kerrallaan mennä eteenpäin ❤️

❗Tilannekatsaus: Sairasloma❗Tässä nyt reilu pari viikkoa en ole muuta tehnyt kun nukkunut ja rampannut eri lääkäreillä, ...
14/11/2023

❗Tilannekatsaus: Sairasloma❗

Tässä nyt reilu pari viikkoa en ole muuta tehnyt kun nukkunut ja rampannut eri lääkäreillä, testeissä ja kuvissa.

Tänään oli viimeisin lääkärikäynti ja toisessa munasarjassa on edelleen semmoinen 16cm kasvain. Onko se hyvälaatunen vai ei, siitä ei tässä kohtaa ole täyttä varmuutta 😔

Ensi viikolla 22. päivä minulla on edessä leikkaus, mikä joudutaan toteuttamaan avoleikkauksena. Tämä tarkoittaa ainakin 4 viikon toipumisaikaa. Vielä ei kuitenkaan ole täysin varmuutta kuinka laajalta alueelta leikkaamaan joudutaan.

Mä olen henkisesti ja fyysisesti niin loppu, enkä tällä hetkellä mitään toivo niin paljon kun että saisin terveyteni kuntoon ❤️

Vieläkään en tiedä millonko työkunnossa tulen olemaan. Kaikille tilaustaan odottaville tulen vielä ennen leikkausta laittamaan päivitettyä informaatiota sähköpostiin ❤️

❗Tärkeä tiedote: Sairasloma❗Eilen terveysasemalta sairaslomaa hakiessani huomattiin, että tulehdusarvot ovat taas nousse...
28/10/2023

❗Tärkeä tiedote: Sairasloma❗

Eilen terveysasemalta sairaslomaa hakiessani huomattiin, että tulehdusarvot ovat taas nousseet ja pyydettiin samana päivänä vielä naistensairaalan päivystykseen.

Naistensairaalassa päivystyslääkärin lisäksi huoneeseen kutsuttiin erikoislääkäri ja kirurgi. Selkeitä muutoksia vatsaan on tullut syyskuun alkupuolen ultraan, isoimman löydöksen ollessa nyt jo lähempänä 15cm. Ei ihmekkään että vointi ei ole mennyt paremmaksi 😔

Tällä hetkellä lääkärit koittaa kiirehtiä, että pääsisin mahdollisimman pian vielä tarkempiin tutkimuksiin ja leikkauksen suunnitteluun ❤️

Sanomattakin on selvää, että mistään kohtaa työkunnossa en ole ja tällä hetkellä vahvasti vaikuttaa siltä että vasta leikkauksen ja siitä toipumisen jälkeen pystyisin töihin palaamaan..

Vielä en siis osaa enkä pysty sanomaan milloin tulen taas työkunnossa olemaan 😔 Kaikille tällä hetkellä tilausjonossa oleville tulen kuitenkin laittamaan sähköpostia mahdollisimman pian ❤️

Lahjaksi uniikki koru? ❤️Kohta ollaan jo marraskuun puolella ja halusin tulla muistuttamaan:Jos sinulla olisi toiveissa ...
26/10/2023

Lahjaksi uniikki koru? ❤️

Kohta ollaan jo marraskuun puolella ja halusin tulla muistuttamaan:

Jos sinulla olisi toiveissa saada Maeva lemmikin muistokoru pukinkonttiin, teethän tilauksen mahdollisimman pian ❤️

Fyysisiä lahjakortteja olisi tarkoitus myös saada joulua ajatellen myyntiin ❤️ Tällä hetkellä taloudellisesta tilanteesta johtuen, en kuitenkaan tiedä vielä millonko olisi nämä mahdollista tilaukseen laittaa 🥺

Tietty sähköiset lahjakortit ovat kokoajan saatavilla ja sopivat vaikka ihan viimehetken lahjaideaksi 🤭

Ihanaa tiistaita 💙Oma vointi kulkenu tässä taas aikamoista vuoristorataa.. M***a enää kaksi viikkoa siihen että pääsen l...
24/10/2023

Ihanaa tiistaita 💙

Oma vointi kulkenu tässä taas aikamoista vuoristorataa.. M***a enää kaksi viikkoa siihen että pääsen lääkäriin ja toivonmukaan oltaisiin vähän fiksumpia terveydentilani kanssa ❤️

Tänään olisi tarkoitus saada edes hieman aloiteltua seuraavaa satsia tilauksia ❤️ Nauhojen täydennyksiä edelleen odotellaan, m***a toivottavasti ne saapuisi perille ihan viimeistään ensi viikkon alkupuolella ❤️

Hävikkinurkka ja uusia kokeiluja ❤️Nyt on virallisesti avattu Maeva verkkokaupan ihana, uusi hävikkinurkka 😍 Kipin kapin...
19/10/2023

Hävikkinurkka ja uusia kokeiluja ❤️

Nyt on virallisesti avattu Maeva verkkokaupan ihana, uusi hävikkinurkka 😍 Kipin kapin kurkkimaan mitä sieltä löytyy!

Hävikkinurkkaan on tulossa vielä lisää tuotteita, kunhan ehdin käymään kaappeja läpi (hävikkiriipuksia kertynyt aika läjä tässä vuoden aikana) ja keksin mitä kaikkea ihanaa sitä voisi väsäillä 🤭

Yksi hävikkinurkaan syntynyt tuote on kuvassa näkyvä pitkä, ketjullinen kaulakoru 😍 Itte rakastuin tähän aivan täysin, m***a haluisin ehdottomasti kuulla mitä te tykkäätte - Josko vaikka suunnittelisi tuotevalikoimaan jotain samantyylistä 🤭

Iloisia uutisia 😍❤️Tänään sain vihdoin vahvistuksen, että nahkanaruja saadaan lisää 😍 Eli nyt on verkkokauppaan lisätty ...
18/10/2023

Iloisia uutisia 😍❤️

Tänään sain vihdoin vahvistuksen, että nahkanaruja saadaan lisää 😍 Eli nyt on verkkokauppaan lisätty taas saataville kaikki nahkanaru vaihtoehdot ❤️

Tämän lisäksi tänään työn alla on verkkokaupan hävikkinurkan rakentaminen, minne ehkä saataisiin jo tänään ensimmäiset hävikkikorut myyntiin 🤭 Eli ehdottomasti kannattaa pysyä kuulolla ❤️

Vuosipäivä 😍❤️Tajusin juuri, että siitä on kulunut tasan vuosi kun ensimmäistä kertaa lähdin kyselemään Maeva koruille h...
17/10/2023

Vuosipäivä 😍❤️

Tajusin juuri, että siitä on kulunut tasan vuosi kun ensimmäistä kertaa lähdin kyselemään Maeva koruille harjoitusasiakkaita 🤭 Tasan vuosi siitä, mistä kaikki tämä on lähtenyt liikkeelle 😍

Vuosipäivän kunniaksi verkkokaupassa tänään 10% alennus kassalla koodilla:
vuosi10

Alennus voimassa ti 17.10. päivän loppuun saakka. Alennus ei koske mittatilauksia eikä lahjakortteja.

Vaikka verkkokauppa on ollut vasta ihan hetken auki, en pysty käsittämään että jo vuoden on näiden juttujen parissa tullu pyörittyä 🥺❤️

Edelleen mulla on hyvin paljon opittavaa, enkä malta odottaa mitä vuodet tuo tullessaan 😍

Koru asiakkaan kukilla 🩵Pääsin valmistamaan ensimmäisen korun, missä koristeena on asiakkaan lähettämiä kukkia - valkois...
16/10/2023

Koru asiakkaan kukilla 🩵

Pääsin valmistamaan ensimmäisen korun, missä koristeena on asiakkaan lähettämiä kukkia - valkoista ja kahta erisävyistä sinistä ❤️

Kukkien lisäksi korussa on asiakkaan rakkaan kissan tuhkaa ja karvaa ❤️

Kuvissa tämä koru ei pääse yhtään oikeuksiinsa 🥺 Vaikka itse tykkään enempi lämpimistä sävyistä, tästä tuli kyllä kokonaisuutena aivan äärimäisen kaunis 🥺❤️

Oltaisiinko yhdessä hävikkiä vastaan?Tilauskoruja valmistaessa, tarkasta mittaamisesta huolimatta, aina silloin tällöin ...
14/10/2023

Oltaisiinko yhdessä hävikkiä vastaan?

Tilauskoruja valmistaessa, tarkasta mittaamisesta huolimatta, aina silloin tällöin mulla jää valmista hartsiseosta yli.. Ja tämän yli jääneen hartsin olen kaatanut jo tilauskäytöstä poistettuihin muotteihin erilaisten kasvien kanssa ❤️

Tähän mennessä nämä extrariipukset ovat jääneet mulla vaan kaapin perukoille pyörimään, m***a aloin miettimään olisikohan näille "ihan tavallisille koruille" ostajia 🤔

Eli olisitko sinä mahollisesti kiinnostunu ostamaan jonkun tällaisen hävikkikorun, mikä sisältää erilaisia kasveja ja kukkia? ❤️

Näihin koruihin pystyisin sitten myös hyödyntämään esimerkiksi ns. kakkoslaatuisia materiaaleja, mitä tilauksiin en pysty käyttämään. Sellaisia missä on jotain pientä kosmeettista virhettä. Tietysti samaan kategoriaan voisin satunnaisesti laittaa myös erilaisia harjoituskappaleita, jos haluan päästä kokeilemaan uusia tyylejä ja valmistustapoja ❤️

Kuvan korut ihan vaan esimerkkinä ja vielä asia ihan ajatuksen tasolla ❤️ Ideana olisi kuitenkin päästä jotain tekemään erilaisista riipuksista ja muista materiaaleista, mitkä tilauksien teosta ylimääräiseksi jää ❤️

Erittäin mielelläni kuulen teidän ajatuksia ja ideoita asian tiimoilta! 😍

Osoite

Espoo
02260

Hälytykset

Tiedä ensimmäisenä ja anna meille oikeus lähettää sinulle sähköpostitse uutisia ja promootioita Maeva lemmikin muistokorut :ltä. Sähköpostiosoitettasi ei käytetä muihin tarkoituksiin, ja voit perua milloin tahansa.

Ota Yhteyttä Yritys

Lähetä viesti Maeva lemmikin muistokorut :lle:

Jaa