Sarin Sisustus ja Kauneus

Sarin Sisustus ja Kauneus Yhden naisen kaksi toimialaa yhdistävä yritys, sisustusalan artesaani ja kosmetologi.

Onhan se ihan mahtavaa saada tämänkaltaisia palautteita ❤️ Tuon viimeisimmän mukaan rentoutuminen on ihan mitattavissa 😉...
11/06/2026

Onhan se ihan mahtavaa saada tämänkaltaisia palautteita ❤️ Tuon viimeisimmän mukaan rentoutuminen on ihan mitattavissa 😉

Kiitos 🤗





Huolitko kesälahjan? Muistatko kun viime viikolla kerroin, että sulla on nyt mahdollisuus valita kahdesta Gua Sha hoidos...
01/06/2026

Huolitko kesälahjan?

Muistatko kun viime viikolla kerroin, että sulla on nyt mahdollisuus valita kahdesta Gua Sha hoidosta; peruskäsittely Basic ja hoidollisempi Premium?

❇️ BASIC ❇️
Lämmittelevä alkupuhdistus, pitkä hoitokäsittely iholle sopivalla öljyllä ja hoidon päätteeksi ihotyypin mukaan valitut hoitovoiteet.

❇️ PREMIUM ❇️
Alkupuhdistuksen jälkeen pehmittävä ja kirkastava kuorinta, lastoilla tehtävän käsittelyn jälkeen ihon kunnon mukaan valittu naamio ja viimeistelyyn hoitovoiteet.

❇️ KESÄLAHJA ❇️
Ennen mun 16.7.26 alkavaa kesälomaa saat Gua Sha Premium hoidon Basic hoidon hinnalla 129€. Premium hoidon hinta normaalisti 159€.

Ajan varaat helposti Instagramin Biossa ja Facebookin profiilissa olevasta ajanvarauslinkistä tai Booksalonin kautta. Valitset kasvohoidot kategoriasta Gua Sha Premium käsittelyn ja mä hoidan loput ☺️

Kesälahja on voimassa 1.6.-15.7.26 välisenä aikana ja koskee myös tuolle ajalle jo varattuja Basic hoitoja 👌

Lomamoodiin Gua Shan kautta 🌞





Hoidollisempi Gua Sha ✨Mä olen hionut tuota Gua Sha tekniikkaa perushoidon kanssa ja vähitellen tuntuu siltä, että halua...
26/05/2026

Hoidollisempi Gua Sha ✨

Mä olen hionut tuota Gua Sha tekniikkaa perushoidon kanssa ja vähitellen tuntuu siltä, että haluan käsittelystä hoidollisemman ☺️

Tämän hetkiseen hoitoon sisältyy lämmittelevä alkupuhdistus, pitkä hoitokäsittely sekä ihotyypin mukaan valitut hoitovoiteet. Eikös se ole ihan ok jos tämä hoitoversio on jatkossa nimeltään Gua Sha Basic?

Sitä hoidollisuutta ajattelin lisätä käsittelyyn tekemällä kasvoille alkupuhdistuksen jälkeen kirkastava ja pehmittävän kuorinnan. Varsinaisen lastoilla tehtävän käsittelyn päätteeksi tulee vielä ihotyypin mukaan valittu hoitonaamio ja sen jälkeen hoitovoiteet. Tämä kokonaisuus löytyy nyt ajanvarauksesta nimellä Gua Sha PREMIUM 💖

Ensi viikolla julkaisen tähän liittyen pienen kesäkampanjan, joten pysyttelepä kuulolla 😉





Leppoisan kesän ABC❇️ Kantapäät ja kynnet kondikseen ➡️ varaa aika jalkahoitoon❇️ Ripset ja kulmat minttiin ➡️ varaa aik...
15/05/2026

Leppoisan kesän ABC

❇️ Kantapäät ja kynnet kondikseen ➡️ varaa aika jalkahoitoon

❇️ Ripset ja kulmat minttiin ➡️ varaa aika kestotaivutukseen

❇️ Talviturkista saisi jo luopua ➡️ varaa aika sokerointiin

❇️ Jos hermot kaipaa hellimistä ➡️ varaa aika Gua Shaan

Loppukuun valmistujaisia ajatellen näillä alkaa jo olla kiire, muutamia aikoja on vielä jäljellä 👌

Leppoisaa kesäloma ajatellen kannattaa pitää kiirettä 🌞

Varaa ajat tästä linkistä ⬇️
https://booksalon.fi/sarin-sisustus-ja-kauneus





Maalaustöiden välttämätön paha 🤔No joo, en voi sanoa nauttivani työvälineiden pesusta 🙄 En halua jättää niitä asiakkaan ...
15/05/2026

Maalaustöiden välttämätön paha 🤔

No joo, en voi sanoa nauttivani työvälineiden pesusta 🙄 En halua jättää niitä asiakkaan huoleksi, eikä luonto anna periksi heittää niitä yhden käyttökerran jälkeen poiskaan, joten mulla on oma rutiini 😁

Ekaksi kaavin pensseleistä ja teloista enimmät maalit johonkin astiaan kuivumaan. Kuivuttuaan maalin saa hävittää sekajätteenä, m***a nestemäinen joutaa useimmiten ongelmajätteiden joukkoon.

Sitten mulla on kaksi vesiastiaa, joista ensimmäiseen laitan välineet likoamaan. Seuraavana päivänä pesen välineistä siinä samassa vedessä enimmät maalit pois ja nakkaan välineet toiseen saaviin puhtaaseen veteen.

Homma jatkuu seuraavana päivänä niin, että pesen välineet taas saavissa. Jotta maalia joutuisi viemäriin mahdollisimman vähän niin vasta viimeisen pesun teen lavuaarissa. Sitten vaan puhtaat välineet kuivumaan seuraavaa kertaa varten 👌

Mitä sitten teen saaveihin jääneille vesille? Annan sakan laskeutua astian pohjalle ja vasta sitten hyvien hyvin varovasti kaadan enimmät vedet pois. Sakka saa kuivua pohjalle ja kuivuttuaan rapsin sen sinne sekajätteeseen.

Toihan on vähän sellaista aikaa ja viitseliäisyyttä vaativaa hommaa, m***a yritän omalta osaltani toimia mahdollisimman fiksusti. Jos sulla on mielessä näppärämpi ja nopeampi keino niin kerro ihmeessä 🙏





Jaetaanko me sama fiilis kiireestä? Mä lähestyn tätä nyt mun työn kautta. Kerro sinä miltä susta asiakkaana tuntuisi seu...
29/04/2026

Jaetaanko me sama fiilis kiireestä?

Mä lähestyn tätä nyt mun työn kautta. Kerro sinä miltä susta asiakkaana tuntuisi seuraava kuvitteellinen tilanne?

Teen sulle rentouttavaa kasvohoitoa, vaikka Gua Shaa kun hoitolan puhelin pirahtaa. Keskeytän hoidon ja menen vastaamaan. Saadaan uusi aika varattua toiselle asiakkaalle ja palaan tekemään sun kasvohoitoa.

Laitoin aikataulun tiukaksi ja seuraava asiakas soittaa ovikelloa kun olet vasta nousemassa hoitotuolista. Hoidetaan nopeasti sun hoidon maksu, tuoteostot ja seuraavan ajan varaus. Nopeat heipat, pikainen hoitopaikan siivous ja seuraava asiakas petiin.

Mulle tuo tilanne tarkoittaisi, että sykkeet on koholla (ja varmaan verenpainekin), ajatus laukkaa edellisen ja alkavan hoidon välillä, ei oikein pysty keskittymään. Arvaa mikä on tilanne loppupäivästä jos sama rumba jatkuu iltaan asti 🥵

Nyt on sun vuoro kertoa kommenteissa miltä tuntuisi jos sun hoito keskeytyisi toistuvasti tai jos tekisin hoidot "liukuhihnalla". Katoaako rentoutumisen tunne vai pystytkö olemaan tyynellä fiiliksellä?

Mä päätin, että mun hoitolassa ei kiireellä ole sijaa. Juuri tästä syystä mulla on aika pitkät hoitoajat. Joku voisi sanoa, ettei ole kannattavaa, m***a mä en tykkää tehdä asioita aikataulupaineen alla. En ole hidas, m***a en halua hosua👌

Aika selvää on, etten vastaa puhelimeen kesken hoidon. Vastaajaan voi jättää viestin, mulle voi laittaa tekstarin tai whatsapp-viestin niin palaan heti kun ehdin. Näin kodin yhteydessä työskennellessä ovikello ei juurikaan soi hoitojen aikana 👌

Mulla on myös käytössä ns. vartin vaihto eli jokaisen hoidon välissä on automaattisesti 15min tauko. Siinä ehdin hyvin siistiä hoitopaikan ja nollata omat ajatukset 👌

Mä uskon vahvasti, että mun oma rentous välittyy myös sulle hoidon aikana niin että pystyt nauttimaan hoidosta paremmin ❤️ Jaatko saman ajatuksen?





Kehitystä tapahtuu ☺️Mä olen parin viimeisen viikon aikana tehnyt useampia Gua Sha hoitoja ja pohtinut sitä oman tekemis...
24/04/2026

Kehitystä tapahtuu ☺️

Mä olen parin viimeisen viikon aikana tehnyt useampia Gua Sha hoitoja ja pohtinut sitä oman tekemisen kehityskaarta mikä puolentoista vuoden aikana on tapahtunut.

Ja tiedätkö, oon tehnyt jänniä havaintoja 😉

Harjoitteluvaiheessa heti koulutuksen jälkeen tekeminen oli sellaista "jäykkää" mekaanista toistoa. No, toki se työjärjestys pitää saada sinne "selkäytimeen" ja sitä kautta sujuvaksi tekemiseksi.

Toiston kautta sain tekniikan haltuun, asiakkaiden hoitotulokset oli hyvät ja näkyvät 👌 Silti musta tuntui, että jotain vielä puuttuu. Tuskailin sitä, että en saa lastalla hyvää "tuntumaa". Oli vaikea mieltää millainen käden ja lastan paino on hyvä ja millainen jänteys. Epäilin, että jotain oleellista jää huomaamatta kun se "tuntuma" puuttuu.

Huomattavasti helpompi on käsillä ihoa koskiessa ja hierontaa tehdessä huomata asioita. Milloin joku alue on jumissa, milloin on nestekertymä tai millaisia puolieroja vaikka kasvoilla on. M***a mites kun työvälineenä on kivilasta, ei enää niin helppoa 😏

M***a nyt näinä parina viikkona on tullut oikeita ahaa-elämyksiä 😊 Tajusin yhtäkkiä, että nyt se kivilasta ja kädet toimii yhteen ja "tuntuma" välittyy lastan kautta käsiin 🤩 Ymmärrys ja kokemus on siis kasvanut!

Hoitamisen fiilis on itsellekin ihan erilainen. Se on rentoa ja soljuvaa, jonkinlainen flow-tila. Hoitojen jälkeisistä kommenteista on voinut päätellä, että se fiilis välittyy myös asiakkaalle ❣️

Näitä hoitoja tekee ilomielin ❤️





Tulee jo tarpeeseen 🌞Teitkö nyt Pääsiäisenä pihahommia tai olitko muuten vaan ulkona useamman tunnin? Kävikö niinkuin mu...
06/04/2026

Tulee jo tarpeeseen 🌞

Teitkö nyt Pääsiäisenä pihahommia tai olitko muuten vaan ulkona useamman tunnin? Kävikö niinkuin mulle, että posket helotti illalla 🙈

Aina mä sanon, että auringolta pitää suojautua 🌞
Tein pihahommia parina päivänä eikä edes ollut aurinkoista, lähinnä pilvistä ja siitä huolimatta posket tuntui ottaneen nokkiinsa 😏 Laitoin aamulla kosteusvoiteen ja sen päälle suojakertoimella olevan värillisen voiteen. Eipä enää riittänyt!

Paremmalta tuntui kun laitoin tuon suojakertoimella olevan päivävoiteen ja sen lisäksi suojakertoimella olevan värillisen voiteen 👌

Ja mitä muuten tulee siihen auringolta suojaamiseen niin ei ole kaukana varsinaisten aurinkovoiteidenkaan käyttö 🌞 Jos ihan tarkkoja ollaan ja halutaan estää UV-säteilyn ihoa vanhentavia vaikutuksia niin se suojakerroin pitää olla käytössä kesän lisäksi myös talvella. Joo-o, luit ihan oikein. Talvella meitä ei toki uhkaa ihon palaminen eli ne UVB-säteet kun ei aurinkoakaan juuri näy, m***a niitä ihoa vanhentavia UVA-säteitä sinkoilee tuolla koko ajan. Pistää ajattelemaan vai mitä 😎





Kilpailukysymys 😉 Mitä yhteistä on iholla ja ikkunoilla näin keväällä?Meillä ainakin ikkunat näyttää tällä hetkellä kaik...
26/03/2026

Kilpailukysymys 😉 Mitä yhteistä on iholla ja ikkunoilla näin keväällä?

Meillä ainakin ikkunat näyttää tällä hetkellä kaikkea muuta kuin kirkkailta 🙈 Ihossa on talven jäljiltä vähän sama juttu, sameahan se on 😏

Likaiset ikkunat ei ehkä aiheuta muuta kuin mieliharmia ja siitä ongelmasta pääsee pesemällä ne tai nätisti nakittamalla jonkun muun siihen hommaan 🤭

Ja miten tämä nyt sitten ihoon liittyy?

Talven aikana sun ihosta voi tulla kuivumisen takia samea ja siihen ei sitten pelkkä pesu auta. Kotona sä voit onneksi helpottaa tilannetta kuorimalla kasvojen ihoa. Jos haluat kirkastaa samalla sun silmänympärysihoa niin Massada Intensive Cellular Renewal kuorintavoide on ihan ykkönen. Se kuuluu Massadan silmänympäryshoitoon niin on turvallinen käyttää 👌

Jos sun silmissä siintelee kuulas puhdas iho, jonka pinta oikeasti tuntuu ja myös on sileämpi, niin ultraäänipuhdistus yhdessä kosteuttavan kasvohoidon kanssa on nappivalinta 🎯 Just tänään näin tästä taas NIIN hyvän esimerkin ✨

Jätä ne ikkunat vielä rauhaan ja varaa ensin ihon keväthuolto! Suora linkki ajanvaraukseen on Instagramin biossa ja Facebookin profiilissa ☺️





Vastarannan kiiski täällä moi 😊Olisiko tässä vaiheessa, kun oman yrityksen taivalta on 3v takana, hyvä vähän esittäytyä....
23/03/2026

Vastarannan kiiski täällä moi 😊

Olisiko tässä vaiheessa, kun oman yrityksen taivalta on 3v takana, hyvä vähän esittäytyä. Jos olen entuudestaan tuttu niin tässä sulle kertausta mun taustoista 😉

Mä olen siis Sari ja mun yrityksen nimi on Sarin Sisustus ja Kauneus. Mun luokse sä tuut silloin kun tarvitset hyvän ja kokeneen kosmetologin tai tarkan ja käytännöllisen sisustajan. Sisustuspuolen juttuja löydät Instagramin sisustajasari tililtä, käy kurkkaamassa 👍 Yritän laittaa sinne lisää matskua tehdyistä hommista tässä lähiaikoina.

Ja joo, mä tituleeraan itseäni vastarannan kiiskeksi kun en aina suostu samoihin kaavoihin kaikkien ja kaiken kanssa. Mulla resonoi Instagramissa esim. Katri Kilpiäisen ajatukset ja anonyymien introverttien ryhmä. Nätimmin tietysti voi sanoa, että olen aika harkitseva ja mietin tarkkaan mihin ryhdyn.

Mulla on juhlavuosi kun oon viihtynyt kosmetologin ammatissa jo 30 vuotta ✨ Omin ajatus ihonhoidon suhteen on pitkäjänteisyys. Mun kollega Satu kirjoitti hyvän tekstin siitä miten kaikki trendijutut ei ole kaikkien ihoja varten, eikä ihon fysiologia muutu trendien mukaan. Mä jaa tämän ajatuksen Sadun kanssa täysin! Siksi mä valitsen hoidot sieltä ihon omia toimintoja tukevista menetelmistä kaikkimulletännehetinyt-periaatteella toimivien sijaan. Ja ehkä siksi mun työkalenterissa on enemmän niitä kosmeettisen Gua Shan kaltaisia hoitoja ❤️

Yrittäjäksi mä hyppäsin vasta 3v sitten kun intouduin ensin opiskelemaan sisustusalan artesaaniksi. Sitäkin mä harkitsin ensin muutaman vuoden 🤭 Ajatus oli siirtyä kokonaan niihin hommiin, m***a kun tuli vapaus päättää itse tekemisistään niin päätinpä yhdistää nämä kaksi. Ovat erilaiset, m***a silti samanlaiset ❤️

Teenhän mä toki muutakin kuin töitä. Puutarha on mun juttu 🌿 Keväällä mies sanoo, että rouva muuttaa taas pihalle ja ehkä syksyllä takaisin sisälle 😉 Talvella puutarhahommia ei ole, m***a aina voi kuunnella webinaareja aiheesta 👌

Välillä jos oikein innostun niin mä istun piirustuspöydän ääreen. Valokuvaaminenkin on kivaa, lähinnä napsin luontokuvia mökkimaisemissa 📷

Paljon olis muutakin kerrottavaa, m***a nämä tällä erää 😉

Kivaa kevättä sulle 🌞

Osoite

Liukonkuja 1A
Hyvinkää
05810

Hälytykset

Tiedä ensimmäisenä ja anna meille oikeus lähettää sinulle sähköpostitse uutisia ja promootioita Sarin Sisustus ja Kauneus :ltä. Sähköpostiosoitettasi ei käytetä muihin tarkoituksiin, ja voit perua milloin tahansa.

Ota Yhteyttä Yritys

Lähetä viesti Sarin Sisustus ja Kauneus :lle:

Jaa

Kategoria