24/05/2026
Yritän tässä karsii siveltimiä. Niitä on, niinku näkyy, aivan liikaa! Osaa en käytä ikinä, suurinta osaa oikeestaan. Mut miks on niin vaikeeta tämäkin 🤔 Entä, jos miä joskus... Tää oli silloin kerran ihan hyvä...Täs on kivan tuntuset karvat 🙄...Tätä en oo käyttäny, täst voi tulla mun lemppari...
Eiiih, nyt joku roti tähän hommaan!