20/03/2023
Zolderraampje vervangen door dakraam een tijdje geleden. Wat doe je dan met zo’n zolderraampje? Weggooien? Nee natuurlijk niet het wordt een kweekkasje! Even de omlijsting er af zagen, schuren een stukje plaatwerk wat ik ook nog had aftekenen en op maat zagen, vastspijkeren aan de oude bekisting van het raampje, raampje schoonmaken anders zie ik straks de plantjes 🥀 🥀 niet, een vuilniszak aan de binnenkant vast nieten, potgrond erin en als finish touch de siererwt zaadjes inzaaien. Even nat sproeien 💦 en lekker warm bij de radiator en in het licht voor het raam. Nog even het zakje op een verf roerstokje nieten en ik weet precies welke plantjes het zijn. Dit alles was een uurtje ⏱ werk. Maar nu…….. geduld totdat de plantjes boven komen. 😂 Lekker circulair bezig geweest.