01/10/2025
1. oktober, og vi er inne i den beste måneden i følge meg selv 🧡🎃🍂 Med et ønske om å bruke hagen hele året, har jeg laget en liten bålplass nederst i hagen. Benkene har min far snekret av materialer vi hadde liggende. En enkel men trivelig plass som vil bli brukt flittig i høst og vinter 🪵