24/03/2026
🚗 Nostalgi, hantverk och en doft av glädje 🚗
Hej på er alla fina följare! ✨
Titta in i min lilla verkstad idag! Jag sitter just nu och packar dessa charmiga små bilar. Visste ni att de faktiskt är handgjorda ljus gjorda av 100% naturligt sojavax? 🌱
Det är något visst med att skapa former som väcker minnen och sprider leenden. Dessa bilar är en av mina absoluta favoriter att göra – de är så personliga och passar lika bra som en unik "gå-bort-present" som en stilren detalj i bokhyllan eller på det dukade bordet. 🏡🤍
Tips till er som planerar festligheter: 💡
För bröllopsplanerare, esküvőszervezők eller inredningsproffs är dessa små bilar helt fantastiska som "favors" till gästerna eller som en lekfull detalj i en styling. Det är de små, oväntade tingen som skapar den där magiska atmosfären man aldrig glömmer.
Jag älskar den mjuka, naturliga finishen som sojavaxet ger – det känns så genuint och skandinaviskt, eller hur?
Vad tycker ni? Skulle du välja en klassisk vit bil eller föredrar du dem i någon annan färg? Berätta gärna i kommentarerna! 👇✨
Önskar er en underbar dag fylld av kreativitet!
Varma hälsningar,
Silja