ජීවිතයේ පහසුවට Jeewithaye Pahasuwata

ජීවිතයේ පහසුවට Jeewithaye Pahasuwata Hi, I'm a Sri Lankan mum living in Australia, sharing simple home hacks, organizing ideas, cozy routines, and small everyday joys.

Jeewithaye Pahasuwata is all about making life easier, calmer, and a little more beautiful — one small moment at a time. 💕

25/08/2026

ගෙදර dinner එකට කන්න chicken pies වගේ දේවල් හදනකොට, පොඩි පොඩි individual ඒවා හදනවාට වඩා හරිම ලේසියි මේ වගේ ටිකක් ලොකුවට pies කීපයක් හදාගත්තාම. ඒකත් මේ pie maker එකෙන් හදනකොට මාරම ලේසියි.

𝓙𝓮𝓮𝔀𝓲𝓽𝓱𝓪𝔂𝓮 𝓟𝓪𝓱𝓪𝓼𝓾𝔀𝓪𝓽𝓪 💕



Send a message to learn more

සෙනසුරාදා උදේ වැඩ කරලා හවස් වරුවේ වෙන වැඩ ටිකක් කරන්න busy වුන නිසා, meal prep එක ඉරිදා තමයි කරගත්තේ. Meal prep එක පටන් ...
24/08/2026

සෙනසුරාදා උදේ වැඩ කරලා හවස් වරුවේ වෙන වැඩ ටිකක් කරන්න busy වුන නිසා, meal prep එක ඉරිදා තමයි කරගත්තේ.

Meal prep එක පටන් ගන්න කලින් උදේ කෑම හදලා කාල coffee එකක් එහෙම බීලා තමයි වැඩ කරන්න පටන් ගත්තේ. කලින් දවසක හදලා freeze කරපු පොල් රොටී ටිකකුයි පොඩි chicken pastry ටිකකුයි තමයි උදේ කෑමට ඉක්මනින් හදාගත්තේ. රොටී කන්න sardine ටින් එකකින් salad එකක් හදාගත්තා. පොඩි Colby cheese කෑලි ටිකකුත් ලෑස්ති කරගත්ත.

අපි ගොඩක් වෙලාවට ගෙදරට ගේන්නේ, 1kg වගේ size එකේ cheese pack. එහෙම ගෙනාව වෙලාවට ඒවා හරියට portion කරලා store කරේ නැති නම් ඒවා ඉක්මනින් නාස්ති වෙනවා. මම සාමාන්‍යයෙන් මුලු cheese එකම snack වලට ගන්න size එකේ pieces වලට කපලා, කොටස් විදිහට cling film වල wrap කරලා zipper lock bags වල දාලා fridge එකේ store කරනවා.

Meal prep කරලා dinner එකටයි lunch එකටයි Pesto Chicken Pasta එකක්, Vegetable bake එකක්, Roasted pork pot pie එකක්, ඒ වගේම curries කීපයක් ලෑස්ති කරගත්ත. ඒ වගේම තව meat ටිකක් marinade කරලා freeze කරා week එකේ ඕනෙ වුනොත් curry එකක් හදලා ගන්න. ඒ වගේම තව freezer එකේ supermarket එකෙන් ගත්ත marinade කරපු chicken එකක් තියෙනවා අවශ්‍ය වුනොත් bake කරලා ගන්න.

ඔය විදිහට meal prep කරලා ඉවර වෙලා ඉරිදා dinner එකට අර හදපු Roasted pork pot pie එක කෑමට ගත්තා. ඒකත් එක්ක කන්න freeze කරලා තිබුණු baguette එකකට garlic එක්ක melt කරපු butter ටිකක් ගාල cheese ටිකක් දාලා bake කරලා cheesy garlic bread ටිකක් හදාගත්තා.

ඔය විදිහට තමයි මම meal prep කරපු තව weekend එකක් ගතවුනේ.

𝓙𝓮𝓮𝔀𝓲𝓽𝓱𝓪𝔂𝓮 𝓟𝓪𝓱𝓪𝓼𝓾𝔀𝓪𝓽𝓪 💕


Australia වල Halloween එකට දැන්ම ලෑස්ති වෙනවා. 👻👻👻මේ සතියේ Office එකට city එකට ගිය දවසක lunch එක වෙලාවෙ මම TK Max එකට ගි...
21/08/2026

Australia වල Halloween එකට දැන්ම ලෑස්ති වෙනවා. 👻👻👻

මේ සතියේ Office එකට city එකට ගිය දවසක lunch එක වෙලාවෙ මම TK Max එකට ගියා පොඩ්ඩක් window shopping කරන්න. ඒ ගිය වෙලාවෙ තමයි මේ Halloween themed decorations සහ items දැක්කේ. TK Max කියන්නේ සාමාන්‍යයෙන් seasonal items සෑහෙන variation එකකින් විකුණන shop එකක්.

මට මේ Halloween decorations දැක්ක වෙලාවෙ මතක් වුනා අපි Tassie ඉන්න කොට ඒ community එක Halloween celebrate කරපු විදිහ. Halloween කිට්ටු වෙනකොට neighborhood එකේ කීප දෙනෙක් එකතු වෙලා හැම ගෙදරම post box එකට envelope එකක දාපු පොඩි note එකකුයි තැඹිලි පාට balloon එකකුයි දානවා. ඒ note එකේ තියෙන්නේ halloween වල tick or treat එකට participate වෙනවා නම් අර balloon එක ගෙදර ඉස්සරහ ගැට ගහලා තියන්න කියලා. සාමාන්‍යයෙන් decorate කරලා තියෙන ගෙවල් වලට trick or treat යන පොඩි අය අනිවාර්යයෙන් එනවා. එහෙම decorate කරලා නැති වුනත් අර balloon එක දාලා indicate කරලා තියන්න පුළුවන් trick or treat වලට participate කරනවා කියලා.

Australia මම දැකලා තියෙන ලස්සනම halloween celebration culture එක දැක්කේ Tassie වලදි.

අපි ගොඩක් decorations කරන්නේ නැති වුනත් trick or treat යන පොඩි අයට දෙන්න toffees, chocolates සහ අනික් sweets ගෙනත් ලෑස්ති කරලා තියනවා.

𝓙𝓮𝓮𝔀𝓲𝓽𝓱𝓪𝔂𝓮 𝓟𝓪𝓱𝓪𝓼𝓾𝔀𝓪𝓽𝓪 💕

පහුගිය සතියේ සිකුරාදා මම day off එකක් ගත්තා. පුතා අසනීපයෙන් හිටිය නිසා එයා ඉස්කෝලේ ගියෙත් නැහැ. නිවාඩු දවස නිසා පොඩ්ඩක් ...
20/08/2026

පහුගිය සතියේ සිකුරාදා මම day off එකක් ගත්තා. පුතා අසනීපයෙන් හිටිය නිසා එයා ඉස්කෝලේ ගියෙත් නැහැ.

නිවාඩු දවස නිසා පොඩ්ඩක් වැඩිපුර නිදාගෙන නැගිටලා coffee එකක් හදාගෙන බීලා, පුතාගෙ breakfast එක ලෑස්ති කරලා දුන්නා. මට කන්න apple ටිකක් එක්ක peanut butter ටිකක් ලෑස්ති කරගත්ත.

ඒකත් අරගෙන වාඩිවුනේ ගොඩක් වැදගත් වැඩක් කරන්න. ඒ තමයි Census එක complete කරන්න. Australia වල මේ සැරේ Census night එක තිබුණේ අගෝස්තු 11 වෙනිදා. එදා ඒක complete කරන්න බැරි වුන නිසා මම ඒක මගේ to-do list එකට දාගත්තා සිකුරාදාට complete කරන්න. Australian Bureau of Statistics (ABS) කරන Census එකේදී සාමාන්‍යයෙන් ගෙදර ඉන්න පුද්ගලයන් ගණන, වයස, උපන් රට, ගෙදර භාවිතා කරන භාෂා, නිවස සහ household එක ගැන තොරතුරු, රැකියාව සහ අධ්‍යාපනය ඒ වගේම නිවාස තත්ත්වය වගේ දේවල් එකතු කරනවා. මේ තොරතුරු පාවිච්චි කරන්නේ පාසල්, රෝහල්, transport, housing, community services වගේ රජයේ සේවා සැලසුම් කරන්න සහ රටේ අවශ්‍යතා තේරුම් ගන්න කියලා තමයි කියන්නේ. අවුරුදු 5කට සැරයක් තියෙන මේ census එක complete කරන එක අනිවාර්යයෙන් කරන්න ඕනෙ.

Census එක complete කරලා ඊලගට මට තිබුණු task එක තමයි laundry job එක. හෝදන්න තිබුණු රෙදි හෝදලා වේලලා ඊලගට ඒ රෙදි ටික නවලා cupboard වලට දාන එක. මම සාමාන්‍යයෙන් සතියේ දවස් 3 ක් තමයි මේ වැඩේ කරන්නේ. ඒ සදුදා, බදාදා සහ සිකුරාදා කියන දවස් 3.

ඒ වැඩේ ඉවර වෙලා ගෙදර අයට කන්න පොඩි chocolate biscuit pudding එකක් හැදුවා.

ඉතින් ඔහොම තමයි මගේ පහුගිය day off එකක් ගතවුනේ.

𝓙𝓮𝓮𝔀𝓲𝓽𝓱𝓪𝔂𝓮 𝓟𝓪𝓱𝓪𝓼𝓾𝔀𝓪𝓽𝓪 💕



18/08/2026

සෙනසුරාදා weekly meal prep එක ඉවර වෙලා, ටක් ටික් ටුක් ගාල dinner එකට corned beef, ham, pineapple සහ cheese දාලා pizza හදාගත්තා. Pizza base එක self raising flour සහ greek yogurt කියන ingredients දෙකෙන් හදපු pizza base එකක්. ගෙදර තිබුණු දේවල් වලින් හැදුව නිසා pizza sauce එක වෙනුවට පාවිච්චි කරේ tomato sauce. පිටි අනලා පිපෙන්න තියන්න ඕනෙ නැති නිසා ඉක්මනින්ම හදාගන්න පුළුවන් pizza එකක් තමයි මේ.
𝓙𝓮𝓮𝔀𝓲𝓽𝓱𝓪𝔂𝓮 𝓟𝓪𝓱𝓪𝓼𝓾𝔀𝓪𝓽𝓪 💕



Send a message to learn more

පහුගිය සෙනසුරාදා meal prep එක කරන්න මම පාවිච්චි කරේ ගෙදර ඒ වෙනකොට තිබුණු ingredients විතරයි. මට ඕනෙ වුනේ මේ week එකේ කෑම...
17/08/2026

පහුගිය සෙනසුරාදා meal prep එක කරන්න මම පාවිච්චි කරේ ගෙදර ඒ වෙනකොට තිබුණු ingredients විතරයි. මට ඕනෙ වුනේ මේ week එකේ කෑම වලට ඕනෙ කරන දේවල් වලට වියදම් නොකර ගෙදර තියෙන දේවල් වලට අනුව meal plan එක හදාගන්න. ඒකට no spend meals challenge එකක් කියලා කියන්න පුළුවන්.

No Spend Meals Challenge කියන්නේ මොකක්ද කියලා බැලුවොත්.
ඒ කියන්නේ අවශ්‍ය දේවල්වලට වියදම් කරන එක නවත්වන එක නෙවෙයි. අනවශ්‍ය වියදම් ටික කාලයකට නවත්තලා, දැනට තියෙන දේවල් වලින් ජීවත් වෙලා බලන challenge එකක්. මේ සතියට කෑම වලට අවශ්‍ය දේවල් ගත්තේ නැති වුනත් අපිට සතියට අවශ්‍ය වෙන fresh milk අපි supermarket එකෙන් ගත්තා. ඒ fresh milk අපිට අවශ්‍ය දෙයක් නිසා. නමුත් recipe එකක් හදන්න mince meat ඕනෙ වුනාට මම ඒක supermarket එකෙන් ගත්තේ නැහැ. මම බැලුවා ගෙදර තියෙන දේවල් වලින් ඒ වෙනුවට ආදේශකයක් පාවිච්චි කරන්න. ඔන්න ඔය විදිහට තමයි මම මේ no spend meals challenge එක plan කරේ.

ඒකට අපිට අවශ්‍ය කාලයක් තෝරා ගන්න පුළුවන්. උදාහරණයක් විදිහට දවස් 7ක්, 14ක් හෝ මාසයක් තෝරගන්න පුළුවන්. මුලින්ම මම පුරුදු විදිහට fridge, freezer, pantry සහ stockpile එකේ තියෙන දේවල් මොනවාද කියලා බලලා inventory එකක් හදාගත්තා. ඊලගට තියෙන දේවල් අනුව meal plan එක හදාගත්තා. Recipe එකකට ingredients ගන්නවා වෙනුවට, තියෙන ingredients වලට recipes හොයාගත්තා. ඒකට කියන්නේ reverse meal plan කියලා. මේ වැඩේදි අපිට පුළුවන් creative වෙලා තියෙන ingredients වලින් meals plan කරගන්න.

මම මේ විදිහ challenge එකක් ඉදලා හිටලා කරන එකෙන් මට ලැබෙන benefits කීපයක් තියෙනවා. ඒ තමයි fridge එකේ, Freezer එකේ, pantry එකේ තියෙන දේවල් නාස්ති නොවී පාවිච්චි කරන්න පුළුවන්, කෑම නාස්තිය අඩු වෙනවා, Takeaway වියදම් අඩු වෙනවා, Pantry එකේ අමතක වෙලා තිබුණු සමහර ingredients හොයාගන්න පුළුවන්, Meal planning skills වැඩි කරගන්න පුළුවන්, Creative recipes try කරන්න පුළුවන්, ඊළඟ grocery shop එකට කලින් තියෙන stock එක ගැන හොඳ idea එකක් ගන්න පුළුවන්, ඇත්තටම කෑම වලට කොච්චර වියදම් කරනවාද කියලා තේරුම් ගන්නත් පුළුවන්.

ඉතින් පහළ photos වල තියෙන්නේ no spend meals challenge එකට අනුව පහුගිය සෙනසුරාදා හදාගත්ත meals කීපයක්.

𝓙𝓮𝓮𝔀𝓲𝓽𝓱𝓪𝔂𝓮 𝓟𝓪𝓱𝓪𝓼𝓾𝔀𝓪𝓽𝓪 💕







මම ඉතින් හැම weekend එකේම meal prep කරනවා කියලා ඔයාල දන්නවා නේ. සතියකට අවශ්‍ය කෑම කලින් prep කරන එක එහෙම නැතිනම් සති කීප...
10/08/2026

මම ඉතින් හැම weekend එකේම meal prep කරනවා කියලා ඔයාල දන්නවා නේ. සතියකට අවශ්‍ය කෑම කලින් prep කරන එක එහෙම නැතිනම් සති කීපයකට හෝ මාස කීපයකට bulk freezer meal prep එකක් කරන එක අපේ busy දවස් පොඩ්ඩක් පහසුවට ගත කරගන්න අපිට උදව් වෙනවා. ඉතින් මේ විදිහට meal prep කරන එක plan කරලා පටන් ගත්තේ නැති වුනොත් ඒක හරි පිළිවෙලකට කරගන්න බැරි වෙනවා.

මම meal prep process එක පහසුවෙන් පිළිවෙලට කරගන්න කරන දේවල් ඒ වගේම පාවිච්චි කරන දේවල් ටිකක් ඔයාල එක්ක බෙදාගන්න හිතුවා.

Meal prep එකට දවස් කීපයකට කලින් මම fridge, freezer සහ pantry එකේ තියෙන දේවල් බලලා ඒ අනුව meal plan එකක් හදාගන්නවා. මේක reverse meal plan කියලා හදුන්වනවා. ඊලගට supermarket එකෙන් ගන්න අවශ්‍ය දේවල් ටික අරගෙන meal prep එකට ඕනෙ කරන ingredients ටික ලෑස්ති කරලා තියනවා.

Meal prep එක පටන් ගන්න කලින් හෝදන්න තියෙන භාජන හෝදලා dishwasher එක empty කරගන්නවා. ඒවගේම garbage bins empty කරලා අලුත් bin bags දාලා ලෑස්ති කරලා තියනවා.

Meal prep එකක් කරද්දී තියෙන්න ඕන ප්‍රධානම දෙයක් තමයි airtight containers. ඒවා glass containers නම් වැඩිය හොඳයි. ඉතින් මගේ ලග තියෙන එක එක size එකේ glass containers ටිකත් මම හෝදලා වේලලා ලෑස්ති කරගන්නවා.

ඒවගේම ලුණු ගම්මිරිස් දාන containers, oil දාන බෝතල් ටික සහ spices දාන බෝතල් ටික ඔක්කොම refill කරලා තියාගන්නවා.

මීට අමතරව මම meal prep එක කරගන්න අවශ්‍ය වෙන දේවල් වල photos මේ post එකට එකතු කරලා තියෙනවා. වැදගත් විස්තර ඒ ඒ photo caption එකට දාලා තියන්නම්.

𝓙𝓮𝓮𝔀𝓲𝓽𝓱𝓪𝔂𝓮 𝓟𝓪𝓱𝓪𝓼𝓾𝔀𝓪𝓽𝓪 💕





ගෙදර ඉදන් වැඩ කරන weekday එකක සාමාන්‍යයෙන් මම log out වෙන්නේ හවස 5.30ට. ඊලගට ඉතින් කෙලින්ම kitchen එකට ගිහින් එතන sink එ...
05/08/2026

ගෙදර ඉදන් වැඩ කරන weekday එකක සාමාන්‍යයෙන් මම log out වෙන්නේ හවස 5.30ට. ඊලගට ඉතින් කෙලින්ම kitchen එකට ගිහින් එතන sink එකේ පාවිච්චි කරපු භාජන තිබුනොත් මුලින්ම ඒ ටික clean කරලා dishwasher එකට දානවා. ඒ වෙලාවෙම dishwashing tablet එකත් දාලා ලෑස්ති කරලා තියෙනවා, එතකොට නිදාගන්න යන්න කලින් ඔක්කොම භාජන ටික දැම්මට පස්සේ dishwasher එක start කරන්න විතරයි තියෙන්නේ.

ඊට පස්සේ sink එක ඒ වගේම counter tops ටික wipe කරලා තමයි හවස තේ හදාගන්න පටන් ගන්නේ. පුළුවන් හැම දවසෙම අපි තුන්දෙනා එකට වාඩිවෙලා එදා දවසේ විස්තර කතා කරන ගමන් තමයි තේ එක බොන්නේ.

ඉස්සර Tassie ඉන්න කාලේ අපි ගොඩක් වෙලාවට හවස තේ බොන වෙලාවට තමයි අපේ 30 minutes reading time එක තිබුණේ. මෙහෙ life එක Tassie වලට වඩා ගොඩක් busy නිසා එහෙම reading session එකක් ගොඩක් කාලෙකින් තිබුනේ නැහැ. ඒ ක්‍රමය පොඩි අයට පොත් කියවන habit එක ඇති කරන්න නියමයි. අපිත් ආපහු ඒ 30 minutes reading session එක පටන් ගන්න ඕනෙ කියලා මට හිතුනා.

𝓙𝓮𝓮𝔀𝓲𝓽𝓱𝓪𝔂𝓮 𝓟𝓪𝓱𝓪𝓼𝓾𝔀𝓪𝓽𝓪 💕



03/08/2026

ඉරිදා දවස සාමාන්‍යයෙන් අපි ටිකක් slow down වෙලා පටන් ගන්න දවසක්.

මේ ඉරිදාත් ඒ වගේ, උදේ තේ හදලා බීලා හිමින් පටන් ගත්ත දවස relax එකේ ගත කරලා, දවස ඉවර කරේ Melbourne වලට ආපු 'ගරු කතානායකතුමනි' වේදිකා නාට්‍ය බලලා ඉල ඇදෙනකන් හිනාවෙලා ❤️



Send a message to learn more

අලුත් මාසයක් කියන්නේ අලුත් ආරම්භයක්.හැමදාම ලොකු වෙනස්කම් කරන්න ඕනේ නැහැ. සමහර වෙලාවට පොඩි පියවර කිහිපයක් ගත්තත් මාසයක් අ...
01/08/2026

අලුත් මාසයක් කියන්නේ අලුත් ආරම්භයක්.

හැමදාම ලොකු වෙනස්කම් කරන්න ඕනේ නැහැ. සමහර වෙලාවට පොඩි පියවර කිහිපයක් ගත්තත් මාසයක් අවසානයේ ඒවා ලොකු වෙනසක් කරලා තියෙනවා.

අද උදේ වැඩ පටන් ගන්න කලින් ඉක්මනින්ම කිරිබත් ටිකක් හදාගත්තා. මම සාමාන්‍යයෙන් හැම පළවෙනිදාම කිරිබත් හදන්නේ නැහැ. ඒත් අද weekend එක නිසා ඊයේ හවසම හිතුවා අද උදේට කිරිබත් හදන්න.

මේ මාසේත් මගේ bucket list එක follow කරන ගමන්... ගෙදර තව ටිකක් පිළිවෙළට තියාගන්න, අලුත් recipes කීපයක් හදලා බලන්න, Meal prep ටික දිගටම කරගෙන යන්න, ඒ වගේම අපිට ආදරේ කරන අයත් එක්ක හොඳ මතක ටිකක් එකතු කරගන්න තමයි plan එක.

මේ මාසෙත් හැමදේම perfect වෙන්න ඕනේ නැහැ. පුළුවන් විදිහට ටික ටික ඉස්සරහට යමු.

𝓙𝓮𝓮𝔀𝓲𝓽𝓱𝓪𝔂𝓮 𝓟𝓪𝓱𝓪𝓼𝓾𝔀𝓪𝓽𝓪 💕


Address

Melbourne, VIC

Website

Alerts

Be the first to know and let us send you an email when ජීවිතයේ පහසුවට Jeewithaye Pahasuwata posts news and promotions. Your email address will not be used for any other purpose, and you can unsubscribe at any time.

Shortcuts

Share