01/01/2025
Via deze weg willen wij iedereen bedanken die ons in de 47 jaar dat wij actief waren, heeft gevolgd of klant bij ons was.
Wij zijn dankbaar voor al deze tijd. Sommigen van jullie werden vrienden, velen droegen ons een warm hart toe.
Vanaf vandaag gaan wij een andere toekomst tegemoet.
Veel geluk ook voor jullie.
(deze pagina blijft nog enige tijd online, gewoon omdat jullie nog even kunnen genieten van onze mooie momenten samen)
Lieve groeten en misschien tot ergens "onderweg",
Eddy Van den Bergh en Myriam Hofkens.