28/03/2020
Hej alle
Håber alt er vel hos jer alle, glæder mig til at se jer alle sammen, når der bliver åbnet op igen.
Pas på jeg selv. 😄
Kh. Fra kantinen.
Birte.
Følg med på vores side. Vi deler dagens menu på vores væg hver dag :) Kaffebar
Ballerup
| Mandag | 07:30 - 14:30 |
| Tirsdag | 07:30 - 14:30 |
| Onsdag | 07:30 - 14:30 |
| Torsdag | 07:30 - 14:30 |
| Fredag | 07:30 - 13:30 |
Vær den første til at vide, og lad os sende dig en email, når Kantinen på DTU Campus Ballerup sender nyheder og tilbud. Din e-mail-adresse vil ikke blive brugt til andre formål, og du kan til enhver tid afmelde dig.