21/03/2026
Her er mine arbejdsbilleder af værkerne jeg har skabt for Luna Lund Jensen til udstillingen “What is This, an exhibition for Ants?!”som du kan se lige nu på Glas - museet for glaskunst.
Luna og jeg har samarbejdet tidligere, og det har som altid været en fornøjelse 🤍
Lige nu på vises udstillingen
På udstillingen kan du se 194 glasværker, skabt af 47 kunstnere.
En del af kunstnerne arbejder ikke med glas, så dem har jeg lavet værker for. Det har været en spændende, sjov, frustrerende og lærerig proces. Jeg synes vi er kommet godt i mål med alle værkerne og jeg er stolt.