03/01/2025
Rigtig Godt Nytår - til alle mine rare kunder og venner på Facebook. Håber I alle er kommet godt ind i det nye år. En del har spurgt til mig, men jeg kan glædeligt fortælle at jeg er i fuld gang efter min skulderoperation og føler mig som en på 40 igen..😉😉😉. Vi ses i det nye år, Venligst Claus, Pudser