17/11/2025
Som nogle af jer nok har opdaget, har jeg været lidt ustabil den senere tid. Jeg har igennem noget tid følt mig energiforladt og ikke helt på toppen og har været ramt af del en sygdom. Det kom til udtryk på en ny måde i sidste uge og har gjort at jeg har været primært sengeliggende og haft en del lægebesøg. Heldigvis mødte jeg en fantastisk læge på Kolding sygehus i weekenden som hurtigt fik stillet en diagnose og igangsatte behandling 😁 jeg er blevet ramt af en sjælden hudsygdom, som de nu leder efter årsagen til og som derfor har sendt mig til ekstra undersøgelse ved egen læge og på OUH og der medfølger en del opfølgning de kommende 1-2 uger, hvor jeg desværre også vil være en del fraværende fra arbejdet.
Det er vigtigt for mig at I ved jeg ikke er ustabil uden grund og at jeg vender stærkt tilbage så snart behandlingen får optimal virkning 💪
Jeg håber på jeres forståelse og tålmodighed og at vi ses snart igen 😁