31/10/2020
Kære FineNordic-venner! På grund af højt smittetryk i Danmark med COVID-19, lukker vi nu igen midlertidigt butikken her i Sønderborg. For at beskytte vores ansatte og kunder. Nu vil vi fokusere på vores netbutik, hvor vores kunder kan handle sikkert fra hele verden, hjemmefra.
Og: Hjælp os med at finde nye lagermedarbejdere til Sønderborg.
Vi søger nye energiske medhjælpere til pluk og pak på lageret her i Sønderborg. Se www.finenordic.dk/job. Det er ret sjovt arbejde for tiden, for det er næsten ligesom julemandens værksted derude på lageret! Giv tippet videre til dine bekendte i det sønderjyske. Like og del!
Vi ses i butikken - på den anden side.
Kærligst fra Sandra og Alice