VitaVita Smykker

VitaVita Smykker www.vitavita.dk eller tlf.22424624. Hos VITA∙VITA laver vi eksklusive smykker i guld og sølv

VITA∙VITA designer og producerer eksklusive håndlavede smykker i guld, sølv og ædelstene med tanke for omhyggeligt håndværk og bæredygtighed.

SVENDBORG ER VENLIGHEDEN SELV👏🏼Her i Møllergade i Svendborg har vi vores værkstedsbutik, vores daglige gang og en stor d...
07/06/2026

SVENDBORG ER VENLIGHEDEN SELV👏🏼
Her i Møllergade i Svendborg har vi vores værkstedsbutik, vores daglige gang og en stor del af vores liv. Her elsker vi at være og her har vi de fineste arbejdsvenner. Det er sådan nogle venner vi kender i gaden, i byen, som vi kender gennem samarbejde, netværk og daglige Godmorgen - hilsener.

Blandt disse skønne og venlige bekendtskaber er Stella Maris. Stella Maris, det skønne hotel, det smukke og eksklusive sted helt ned til Svendborgsund. Her er fuld af sjæl og skønhed. Her er en fantastisk gastronomi og de sødeste mennesker. Tænk sig, her er vi så heldige, at have en lille serie af smykker stående til udstilling og salg.
Vi er så glade for det her samarbejde. Så glade, at vi valgte at kalde serien "Stella Maris"

Serien består af armbånd og øreringe i sølv. Smykkerne er et billede på den særlige stemning af at sidde i haven på Stella Maris og se ud over sundet. Lige når lyset og de små krusninger på vandet, gør det hele så magisk. Lige på den der måde, at hele sundet ligner et hav af små levende diamanter, der danser i solens fine stråler.
Smykker med sundets bølger og med vores signaturpræg, der giver det særlige glimt af levende lys i sølvets overflade.

Smykkerne giver den fineste forbindelse imellem Stella Maris og VITA•VITA og det er til stor glæde for os. Til Stella Maris, laver vi også armbånd og halskæder med masser af fine sten og perler, alle i skiftende udseende, og med den helt særlige Stella Maris stemning.

Det er altid så dejligt med samarbejde, det er givende og spændende og giver et stort kendskab, respekt og interesse på tværs af håndværk og brancher, til glæde for Svendborg og alle os der har vores hverdag her.

Stella Maris smykkerne kan købes i vores værkstedsbutik, hos Stella Maris og på vores webshop 😊

Kærlig hilsen fra os i Svendborg

I værkstedsbutikken pakker vi smykker ind i disse dage💌💌Det betyder at de snart gør sig klar til at rejse – ud til menne...
28/05/2026

I værkstedsbutikken pakker vi smykker ind i disse dage💌💌
Det betyder at de snart gør sig klar til at rejse – ud til mennesker rundt om i landet, der har ventet på dem. Det er en af de ting, vi holder rigtig meget af i vores weekender. Denne weekend forlader ekstra mange smykker værkstedet.

Kajsa armbåndet – et nyt smykke fra vores Stjernesmykker-serie, oprindeligt skabt til Kajsa Vala. Elegant, råt og helt sit eget. Signaturpræget pryder overfladen og ikke to er ens.

Rosa kvindesmykket – vores kvindesmykke i sølv med signaturpræg, skabt med omtanke og respekt. Et smykke der bærer en vigtig fortælling med sig. Et smykke som mange mennesker rundt om i landet har fået øjnene op for. Tak for det.

Tina øreringene – en af vores ældste klassikere. Fine ovaler i sølv med rå hug i overfladen. De leger med lyset og klæder alle.

Tre meget forskellige smykker. Gamle og nye designs. Det der forbinder dem er – de er alle lavet her, i hånden, i vores lille værkstedsbutik i Svendborg.

God torsdag og god weekend herfra 💛
Kh Ole og Sisse
VITA•VITA

Tak!🫶🏼Vi mærker en stor og varm opbakning omkring Rosa halskæden for tiden.Stærke stemmer vælger at løfte smykket frem –...
26/05/2026

Tak!🫶🏼
Vi mærker en stor og varm opbakning omkring Rosa halskæden for tiden.
Stærke stemmer vælger at løfte smykket frem – og med det sender de et budskab videre, som vi holder meget af. Om at se hinanden. Om at stå sammen. Det er præcis det Rosa handler om.

Rosa er vores kvindesmykke. Et håndlavet vedhæng i sølv med vores signaturpræg – skabt med omtanke, historie og respekt. Smykket er opkaldt efter sangen Rosa, skrevet af Signe Svendsen – en sang om en kvinde, der ikke fik den hjælp hun havde brug for.

Der er hvert år flere og flere partnerdrab i vores land. Det har vi valgt at sætte fokus på, ligesom Danner har.For hvert Rosa smykke vi sælger, går 500 kr. direkte til Danners krisecenter – så de kan hjælpe kvinder med at få deres styrke tilbage og kæmpe videre for dem selv og deres børn.

Vi er så taknemmelige for de kunstnere og mennesker, der vælger at løfte det her budskab videre. Det betyder mere end vi kan sige.
Tak til alle jer, der bærer Rosa og sender kærligheden videre 🤍

Kh Ole, Sisse og Aya
VITA•VITA

❤️ Samme kan vi så meget mere❤️
25/05/2026

❤️ Samme kan vi så meget mere❤️

Denne kæde skabt af vita-vita hedder Rosa efter min gode ven og kollega Signe Svendsens sang af samme navn. Når man køber en rosa kæde så går halvdelen af beløbet til danner og krisecentre. De laver også en støttekoncert til fordel for et lokalt krisescenter i samarbejde med min anden kollega og ven Mathilde Falch ❤️
Alle Rosa smykker er unikke da vita vita bruger gamle kniplinger til at lave mønstre i sølvet 😍
Verdens sammenhængskraft er afhængig af mennesker som ville rette op på den, mennesker som giver tid og energi til at hjælpe hvor der er brug for det, det er jeg så taknemmelig for når nogen gør.
❤️AA

Det summer i værkstedsbutikken for tiden!Vi er midt i højsæsonen for vielses- og forlovelsesringe. Vi elsker det. Par ko...
22/05/2026

Det summer i værkstedsbutikken for tiden!
Vi er midt i højsæsonen for vielses- og forlovelsesringe. Vi elsker det. Par kommer ind ad døren med drømme, minder og ønsker. Vi lytter, vi tegner, vi går i gang. Sådan er det hvert forår. Det bliver vi aldrig trætte af🫶🏼

Hvis du følger med og overvejer jeres egne ringe – så husk at vi lige om lidt trækker lod om et gavekort på 1.000 kr. som bidrag til jeres håndlavede vielsesringe her i værkstedet.
Vinderen trækkes på søndag 💛
Find konkurrencen på vores profil – og skriv jer ind i lodtrækningen.
Kh Ole, Sisse og Aya
VITA•VITA

Her i vores værkstedsbutik laver vi rigtig mange vielsesringe. Det er noget af det, vi holder allermest af. Ingen ringe ...
10/05/2026

Her i vores værkstedsbutik laver vi rigtig mange vielsesringe. Det er noget af det, vi holder allermest af. Ingen ringe er ens – for ingen par er ens. Hver ring bærer på noget personligt. Et minde, en historie, en familie, måske noget helt andet.
Fordi i er så fantastiske, at vise os jeres tillid og give os lov til at lave jeres kærlighedsringe, vil vi gerne give noget videre.
Vi trækker lod om et gavekort på 1.000 kr. – et bidrag til jeres egne håndlavede vielsesringe, lavet her i vores værksted. Det er vores måde at invitere på – til en uforpligtende snak om jeres ringe, og hvilke drømme I har for dem, præcis som vi altid gør det. De 1.000 kr. bliver et bidrag i det tilbud, I modtager fra os, efter vores møde her i værkstedsbutikken.

For at deltage skal du følge vores profil og like dette opslag – skriv i kommentarfeltet, hvad jeres vielsesringe skal fortælle om jer. Skal de fortælle om jeres kærlighed til hinanden, jeres familie, et specifikt minde, minder fra jeres families historie – eller noget helt andet? Tag også gerne den, du skal giftes med 💛

Vil du have et ekstra lod i puljen, kan du også deltage på vores Facebook-side 💛
Vinderen trækkes d. 24/5 og kontaktes direkte af os. Instagram og Facebook har ingen forbindelse til konkurrencen.

Lad jer inspirere af billederne her – og har i lyst til at se mere, finder i over 50 forskellige og helt personlige vielsesringe på vores hjemmeside. Linket finder du i bio 💛

Tak fordi I følger med – og tak fordi I deler jeres drømme med os.
Kh Ole og Sisse

Her i vores værkstedsbutik er vi velsignet med masser af dejlige kunder – mange meget loyale, der kommer igen og igen.De...
01/05/2026

Her i vores værkstedsbutik er vi velsignet med masser af dejlige kunder – mange meget loyale, der kommer igen og igen.
De kigger på vinduerne. Vi kan se de snakker sammen. Og så kigger de ind til os. Det er næsten altid også på den måde, at vores par begynder deres helt personlige rejse mod deres håndlavede vielsesringe – vores absolutte yndlingsopgaver.

Sådan var det også med et par, der kom ind til os for nogle måneder siden. De var kommet til Svendborg fra København, og nu skulle de giftes her i vores dejlige by.
De startede med at sige: "Ved I godt, at I er 'The talk of the town', når det handler om vielsesringe?"
Man kan kun blive glad af sådan en udmelding, ikk.

Ugen efter havde vi dækket op med dug, kaffe og te klar til os alle fire. En god snak om ønsker, minder og drømme for deres ringe. De havde en fin gammel knipling med, lavet af hendes oldemor – som blev en del af overfladen i deres ringe. På den måde forbinder vi familier til kærlighedshistorier.
Dette par havde også lidt guld med hjemmefra. Alt sammen for at holde på minder og skabe en fin indgang til et liv sammen.

Har du lyst til at høre mere om hvad det indebærer at få lavet vielsesringe hos os? Du er hjertelig velkommen til kontakte os– så finder vi en tid til en snak 💛

Alt blev så godt. Unikke og fuldstændigt personlige vielsesringe med signaturpræg, minder og kærlighed. Efter vielsen kom de ind og lavede et hjerte til vores kærlighedsvæg. Det er lidt som at få en lille kreds af lykke og kærlighed i de bekendtskaber, vi får, når vi laver vielsesringe. Gennem hele processen sender vi mange billeder- det skaber forståelse for arbejdet, og vi synes det er rigtig godt at have jer med hele vejen.

Vi elsker at lave vielsesringe 💛
Her ser du nogle af de ringe, vi har lavet med signaturpræg. Forskellige par, forskellige historier – men alle med noget personligt og unikt båret med sig. Måske til inspiration for jer, som har fundet kærligheden?

💐Og så er der lige én ting mere. Snart trækker vi lod om et gavekort til speciallavede vielsesringe her i værkstedsbutikken. Måske er det jer, der vinder. Måske er det starten på noget.
Følg med her på siden – det kommer snart 💛

Et udpluk af vielsesringe, vi har lavet på det seneste💍 Alle forskellige - skabt ud fra dem, der skal bære dem.Hvis i gå...
27/04/2026

Et udpluk af vielsesringe, vi har lavet på det seneste💍 Alle forskellige - skabt ud fra dem, der skal bære dem.
Hvis i går med tanker om jeres egne, er i altid velkomne hos os.

VITA•VITA

Hos VITA•VITA er vi så heldige, at have en masse fantastiske kunstnere, som vi på forskellige måder har et samarbejde me...
20/04/2026

Hos VITA•VITA er vi så heldige, at have en masse fantastiske kunstnere, som vi på forskellige måder har et samarbejde med. Det er dybt inspirerende og spændende for os.

For et par år siden var der en dokumentar på Danmarks Radio om sexisme i musikbranchen. Det var – og er – en meget vigtig udsendelse. I dokumentaren stod forskellige kvindelige kunstnere frem og fortalte om deres oplevelser med den ulighed, der findes i branchen.
Vi syntes, det var både opsigtsvækkende og enormt vigtigt at få frem i lyset. Derfor gjorde det også stort indtryk på os, at nogle af dem efterfølgende fik modstand for at stå frem. Det føltes helt forkert.

Vi kan godt lide åbenhed. Vi kan godt lide, at der bliver talt om det, der ikke fungerer – for ellers kommer der ikke de forandringer, der er brug for.
Derfor fik vi lyst til at give noget tilbage. En erkendelighed. Et tak til dem, der har modet til at stå frem og være med til at gøre en branche, som vi alle nyder så godt af, et bedre sted at være.

Herfra opstod en masse værdifulde snakke, spændende møder, smuk musik – og en række fine smykker, lavet til og sammen med de forskellige kunstnere.

Det er blevet et projekt for os, som vi stadig arbejder videre med. At støtte og anerkende dem, der holder fast og siger det højt, de synes er vigtigt. Og at se, hvad vi kan bidrage med – lige herfra vores værkstedsbutik.

Her er et udpluk af det, vi har skabt i den forbindelse – både smykkerne og de møder med fantastiske kunstnere, som er opstået undervejs.

- Ole, Sisse og Aya
VITA•VITA smykker

Vielsesringe er en stor del af vores hverdag i værkstedsbutikken.Her er et udvalg af vielsesringe, som vi har lavet genn...
12/04/2026

Vielsesringe er en stor del af vores hverdag i værkstedsbutikken.

Her er et udvalg af vielsesringe, som vi har lavet gennem tiden – alle forskellige, alle skabt til det par, der skulle bære dem🌟

Og selvom det er de samme hænder, der former dem – så er der aldrig to par, der bliver ens!
Hvert par kommer med deres ønsker, deres idéer og deres måde at være sammen på. Nogle vil have det helt enkelt, andre noget mere råt eller levende i overfladen.

Det er netop det, vi godt kan lide ved at lave vielsesringe. At de får lov til at tage form ud fra dem, der skal bære dem.

Alle ringe bliver lavet i hånden, lige her hos os i værkstedsbutikken i Svendborg.

Adresse

Møllergade 11
Svendborg
5700

Hvad er åbningstiderne?

Mandag 12:30 - 17:00
Tirsdag 10:00 - 17:00
Onsdag 12:30 - 17:00
Torsdag 10:00 - 17:00
Fredag 10:00 - 17:00

Internet side

Underretninger

Vær den første til at vide, og lad os sende dig en email, når VitaVita Smykker sender nyheder og tilbud. Din e-mail-adresse vil ikke blive brugt til andre formål, og du kan til enhver tid afmelde dig.

Kontakt Virksomheden

Send en besked til VitaVita Smykker:

Del