20/05/2026
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته 🤎
جلباب قيم ، الأنيق الجميل
موضحين ف البوست انه جلباب ، مذكرناش ابدا ان معاه الجيبه
اتسألنا كتير طب ليه مصورينه بجيبه ؟
الاجابه عشان هو مفتوح كام سنتي من قدام تقريبا ، فمكنش ينفع نخلي الموديل تتصور من غير جيبه 🫣
شكرا لتفهمكم 🫂🤎