19/01/2025
عندك شباك محتاجله تركيب كاوتش رابر ؟
او عندك ضلفه سلك مقطوعه وعاوز تغيرها ؟
لو عندك عجل بايظ او مصدي تقدر تصلحه
لو عندك زجاج مفرد وعاوز تغيره للدوبل طبقتين لعزل صوت اكتر نقدر نغيرهولك وهتحس بالفرق ✅
كالون بايظ عايز تغيره او عندك باب فيه صعوبه في القفل والفتح ؟
حل مشكلتك عندنا , دلوقتي ماتشيلش هم التصليح
متاح تصليح كالون – كاوتش رابر – ضلف سلك ناموسيه – سلك بليسيه – سكاكات
🔘 احسن خدمه
🔘احسن جوده
🔘ضمان لحل مشكلتك
مش محتاج تشيل هم الصيانه والتصليح
تقدر دلوقتي تصلح شبابيك او ابواب عندنا من غير ماتفكر كتير
للتواصل معانا الاتصال على 01201000107 من 10ص الى 6م
#صيانه
#تصليح