Betonipuoti Perkiömäki

Betonipuoti Perkiömäki Rakkaudella käsintehty ❤️

Vajaa kuukausi Pääsiäisen viettoon! 🐣Tänä vuonna ei ole ehtinyt pääsiäisvaluja tekemään m***a kävin läpi tuossa vanhoja ...
06/03/2026

Vajaa kuukausi Pääsiäisen viettoon! 🐣

Tänä vuonna ei ole ehtinyt pääsiäisvaluja tekemään m***a kävin läpi tuossa vanhoja varastoja ja nytpä tehdäänkin sitten sellainen pääsiäisen myyntiketju tähän alle jospa nämä mun uniikit tekeleet pääsisivät kevättä tuomaan teidänkin koteihin 😍

Mittasuhde on helppo laskea kuvasta. Tuon takana olevan laatikon etureuna on 15cm korkea niin siitä osaa sitten vähän päätellä patsaidenkin kokoa 😊

Postit keväthintaan 7€ paketin koosta riippumatta. 🐣

Hejsan kaikille❣️Se oli sitten semmoinen joulutauko 😅Meinasi venähtää melkein ensi jouluun 😁Ei vaan,m***a aiottua pidemp...
21/02/2026

Hejsan kaikille❣️

Se oli sitten semmoinen joulutauko 😅
Meinasi venähtää melkein ensi jouluun 😁

Ei vaan,m***a aiottua pidempään kuitenkin. Jotenkin tämä talvi tuntuu nyt kestävän ikuisuuden 🙄

Lunta nyt ei täälläpäin Suomea oikein ole nimeksikään,m***a voi vitsi mitä pakkasjaksoja 🥶

Aurinko onneksi jo ilmoittelee että pian saapuu kevät ja lämpö eli sitä täällä kovasti odotellaan jotta saadaan taas betonimylly käyntiin 😎

Yksi toivetyö tässä nyt kuitenkin toteutettiin keskellä pakkasia.
Onnea on perhe, ketä ymmärtää kun betonisäkki kannetaan keskelle kodinhoitohuoneen lattiaa keskellä talvea ja sitten vaan ämpärihommiin ja sauna oli käyttökiellossa kuivumisen ajan 😅 Ihan vaan koska se toimi betonikuivaamona 😎

Seuraavia tehdään sitten taas kun Pekka Pouta kertoo että kevät on täällä eli sitä odotellessa! 😎

20/12/2025

Betonipuoti hiljenee nyt Joulun viettoon ja kiittää samalla kaikkia teitä ihania asiakkaita ja seuraajia tästä vuodesta 2025🌟❤️
Palataan kuulolle taas vuonna 2026! 🤗

Videona vielä tilaajan luvalla se aiemmin julkaistu bambi,joka päätyi kokonaisuudeksi isompaa tilattua työtä ❤️
Hän koristaa siis Sokan perheen kotirappusia jouluaatosta eteenpäin 🥰

Oikein ihanaa ja rauhallista Joulua teille kaikille! ❤️🎄 Toivottaa; Marika ja Antti ~ Betonipuoti Perkiömäki

Enkelit 💖Tämä enkelimalli on yksi niistä ensimmäisistä mikä tämän ”harrastuksen” alussa tuli mun elämään ja edelleen se ...
15/12/2025

Enkelit 💖

Tämä enkelimalli on yksi niistä ensimmäisistä mikä tämän ”harrastuksen” alussa tuli mun elämään ja edelleen se on ihan yhtä kaunis kuin silloin päivänä numero yksi 🥹

Tämä uniikki yksilö valmistui tilaustyönä ja lähtee vartioimaan yhden liian varhain tästä elämästä pois nukkuneen tyttölapsen ikiunta ❤️‍🩹❤️

Olipas kiva päivä Euran Hankkijalla tänään! 😍🎄Oltiin tosin sisällä vaikka kutsuinkin teidät eilen pihamaalle! 😁Ihania ko...
13/12/2025

Olipas kiva päivä Euran Hankkijalla tänään! 😍🎄

Oltiin tosin sisällä vaikka kutsuinkin teidät eilen pihamaalle! 😁

Ihania kohtaamisia,ihania ihmisiä ja aina on ihan mahtavaa kohdata niitä muutakin betonoosin kuplassa olevia kanssataitureita 🥰 Kiva oli nähdä Taru ja Sami 🥰

Ja kiitos Euran Hankkijan henkilökunnalle! 🥰

Ja jotain aina täytyy tarttua mukaankin muilta käsityöläisiltä ja tänään se oli tämä hevosenkengistä tehty sammakko 🐸 Talvehtii nyt terassilla,m***a kesällä pääsee ihan ulos asti 😊

Huomenna lauantaina tämän vuoden ainoat joulumarkkinat mihin pääsen mukaan! 🎄❤️Euran Hankkijan pihamaalta löytyy siis hu...
12/12/2025

Huomenna lauantaina tämän vuoden ainoat joulumarkkinat mihin pääsen mukaan! 🎄❤️
Euran Hankkijan pihamaalta löytyy siis huomenna klo 10-14 Betonipuodin joulumallistoa sekä enkeleitä! 😊
Tuu moikkaamaan jos liikut huudeilla! 🥰

Oikein hyvää Itsenäisyyspäivää kaikille! 🇫🇮Täällä on tänään saatu aamulla aloiteltua pupuarvonnan voittajapupujen maalau...
06/12/2025

Oikein hyvää Itsenäisyyspäivää kaikille! 🇫🇮

Täällä on tänään saatu aamulla aloiteltua pupuarvonnan voittajapupujen maalauksia 🐇🐇☺️

Ja nyt olisi viimeinen hetki ostaa tämän joulun patsaita. Vanhat myyntikansiot ovat poissa ja laitan tämän julkaisun alle kuvina vielä omaa joulukotia vailla olevat patsaat🎄🏠

Kuvissa näkyy korkeus sekä kappalehinta 🙂

Ja KOSKA on Itsenäisyyspäivä niin laitetaanpa sellainen mun oma Itsenäisyyspäivän pakettitarjous tähän kylkeen ( ja koska postin hinnat on nykyään ihan ryöstöä 🙈) että paketin hinta on tasan 5€ 🔥 Eli tasan vitosen ostatpa patsaita sitten yhden tai kymmenen 🤗

Ja tarjous voimassa vain tänään 6.12 😊

Myyntikuvat poistuvat tänään klo 21 ja sen jälkeen loput patsaat pakataan sinne Euran joulumarkkinoille ja sen jälkeen varastoidaan odottamaan seuraavaa joulua eli nyt on ihan viimeinen tilaisuus 🤗

Ja koska mun Messenger täällä ei edelleenkään pelitä niin tilausta saa laittaa Whatsappilla numeroon 0451111493 tai sähköpostilla; [email protected] 😊

Tässä töihin lähtiessä heitin heipat meidän portinvartijalle! 🙋🏻‍♀️🦁Ja ajattelin siinä samassa tulla kertomaan teille se...
04/12/2025

Tässä töihin lähtiessä heitin heipat meidän portinvartijalle! 🙋🏻‍♀️🦁

Ja ajattelin siinä samassa tulla kertomaan teille semmosen pienen infon, että mitä tapahtuu betonipatsaille, mitä ei käsitellä ollenkaan millään aineilla 🙃

Luonto ottaa nopeasti vallan ja ensin muuttuu väri vihertäväksi. Tämä vie vain hetken ja ensi vuonna pinnassa saattaa kasvaa jo sammalta 😍

Eli kaikkea ei tarvitse maalata eikä käsitellä vaan antaa luonnon tehdä omat siveltimen vetonsa kuten parhaaksi näkee 👩‍🎨🌱

Mikä onni on olla Rovaniemellä asuvan tyttären äiti 🥰❤️ Katsokaapas meinaan mitä ihania lyhdynkantajia se tuokaan sieltä...
30/11/2025

Mikä onni on olla Rovaniemellä asuvan tyttären äiti 🥰❤️
Katsokaapas meinaan mitä ihania lyhdynkantajia se tuokaan sieltä mulle mukanaan 😍
Nämä tyypit tosin valikoimassa vasta ensi vuonna,m***a ei nyt malta olla tässä hehkuttamatta 😅

P.S Pupusten arvonta päättyy puolilta öin. Ihan ei saatu tonnia täyteen seuraajissa, m***a ehkä sitten jo seuraavaan arvontaan olisi tuhat seuraajaa täynnä 😍
Toki kaikki on vielä mahdollista,ei puuttus enää meinaa muutako 150 🤩

Vapaapäivän iltana valmistui yksi tämän joulun tilaustyö ❤️Piti alunperin maalata vain pohjatyöt, m***a ihan huomaamatta...
25/11/2025

Vapaapäivän iltana valmistui yksi tämän joulun tilaustyö ❤️

Piti alunperin maalata vain pohjatyöt, m***a ihan huomaamatta sutasinkin sitten innostuttuani koko bambin 😅

Nyt tuleekin parin päivän tauko maalaamisiin, kun päiväduuni kutsuu iltavuoron iloisiin tunnelmiin 😁

Osoite

Sydänmaa
Eurajoki
27100

Aukioloajat

Tiistai 12:00 - 17:00
Keskiviikko 12:00 - 17:00
Torstai 12:00 - 17:00
Perjantai 12:00 - 17:00
Lauantai 11:00 - 15:00

Puhelin

+358417928039

Nettisivu

Hälytykset

Tiedä ensimmäisenä ja anna meille oikeus lähettää sinulle sähköpostitse uutisia ja promootioita Betonipuoti Perkiömäki :ltä. Sähköpostiosoitettasi ei käytetä muihin tarkoituksiin, ja voit perua milloin tahansa.

Ota Yhteyttä Yritys

Lähetä viesti Betonipuoti Perkiömäki :lle:

Jaa