31/03/2026
🌸 ”Maalaa tunne” – esitykset näkivät päivänvalon Kevät-messujen Trendilavalla 🌸
En oo esiintyjä, vaan ensisijaisesti suunnittelija ja pintakäsittelijä – tutummin ehkä just vaan se ”Maalari-Mari”
Kaksi esitystä Kevätmessuilla Trendi-lavalla…
Ja pakko sanoa – kyllä jännitti.
(Ei silleen vähän, vaan ihan oikeesti.)
Mulle on ehkä tutumpaa seisoa tikkailla kuin lavalla,
m***a toisaalta sama pätee molemmissa…
Kun tietää mitä tekee ja mistä puhuu,
ei tarvitse esittää mitään.
Puhuttiin siitä, miksi maalaus joskus epäonnistuu - vaikka sävy näytti kaupassa “täydelliseltä”
Ja siitä, mitkä asiat oikeasti vaikuttavat siihen miltä väri tuntuu tilassa.
Lopulta tämä on aika simppeli juttu:
kun pohja on kunnossa,
valon vaikutus huomioitu
ja kohteeseen valittu siihen sopiva laadukas maali,
niin alkaa sävykokemuskin olla kohdillaan.
Ja yleensä silloin myös lopputulos onnistuu.
Ja ehkä kivoin hetki oli lopussa kun yksi kuulija tuli sanomaan:
”Kiitos – sua oli helppo kuunnella”
Se jäi ❤️
Ehkä tää saa jatkoa joskus…
Kiitos mahdollisuudesta olla mukana!
P.s Jos kipuilet sävyvalintojen kanssa tai tarvitset tekijää joka näkee kokonaisuuden – laita viestiä 🙂