Pistola

Pistola Pistola järjestää erilaisia kädentaidon kursseja, työpajoja, TYHY-toimintaa sekä yksityispajo

Tervetuloa Viherlandia ystävänpäivä -tapahtumaan nyt lauantaina 11.2.2023! 🌸🌸Luvassa paljon kaikkea mukavaa, esimerkiksi...
07/02/2023

Tervetuloa Viherlandia ystävänpäivä -tapahtumaan nyt lauantaina 11.2.2023! 🌸🌸

Luvassa paljon kaikkea mukavaa, esimerkiksi seinäkoristeen askartelua kuivakukista! 💗

Pi***lan pajassa pääset loihtimaan itsellesi keväiset UV-hartsikorut. Viherlandia tarjoaa käyttöönne upeita kuivakukkia, joita voit työhösi upottaa. Saat valita koruun värin ja glitterit ja muotin yli 50. mallista! Voit tehä avaimenperän, riipuksen tai korvakorut. Tekemään pääset walk in -tyyliin, eli koska vain klo. 11.30-15.00 välillä. Tekeminen kestää n.15 min. Paja maksaa 10€ ja suorituksen voit tehdä kortilla tai mobilpaylla.

Lämpimästi tervetuloa! 🌸

Makaan mökin pihalla hangessa. Kuuntelen hiljaisuutta ja nautin olostani. Olen lomalla. 🙏🏻Vuosi on ollut aika kiireinen....
31/12/2022

Makaan mökin pihalla hangessa. Kuuntelen hiljaisuutta ja nautin olostani. Olen lomalla. 🙏🏻

Vuosi on ollut aika kiireinen. Tai etenkin syksy, koska aloitin opinnot Kulttuuriympäristön tutkimuksen maisteriohjelmassa. 🤓 Olen jatkanut töitä koulutaiteilijana ja tehnyt Pi***laa. Paljon hyviä asioita, uusia ja virkistäviä. Miten elämässä voikin olla niin paljon mielenkiintoista yhtäaikaa? 🤔🤩

Oma elämä on kieppunut monissa mutkissa. Voimakkaasti tuntevana ja täysillä eläen ei aina ole helpointa. Nyt tasapaino alkaa löytymään ja olen siitä äärimmäisen onnellinen. ♥️

Ensi vuonna koitan maata pihalla (lumessa tai nurmikolla) enemmän. Tuijottaa taivasta ja nauttia siitä, etten tee mitään. Pysähtyä useammin toteamaan, että tässä hetkessä on kaikki hyvin. 🙏🏻

Lämmin kiitos jokaisesta yhteydenotosta, pajasta ja yhteistyöstä. Teette unelmastani totta.♥️ Halauksia ja kaikkea hyvää vuoteen 2023! 🌟

Pääsin viime viikolla pitämään UV-hartsikorupajaa Jyväskylän vanhaan juomatehtaaseen. 😍 Näissä upeissa tiloissa toimii V...
23/12/2022

Pääsin viime viikolla pitämään UV-hartsikorupajaa Jyväskylän vanhaan juomatehtaaseen. 😍 Näissä upeissa tiloissa toimii Valmennuspaja Mahis.

Heti kun astuin tilaan sisään, tunsin kuin olisin kotonani. ♥️ Tila huokui juuri oikealla tavalla lämpöä ja taiteellisuutta ja olisin voinut jäädä jatkamaan keskeneräistä maalausta tuohon ikkunan ääreen.

Kiitos kun kutsuitte minut kylään Valmennuspaja Mahis Jyväskylä 😍 Pajassa valmistui hienoja, toinen toistaan kauniimpia koruja, m***a ennen kaikkea mieleen jäi ihanat kohtaamiset nuorten kanssa. ♥️

Oikein mukavaa joulun aikaa! ♥️
Vietä se sinulle parhaalla tavalla, touhuten tai takkatulta tuijottaen.🎄♥️

Luovuus vaatii tyhjää tilaa. Niitä hetkiä, kun ei ole mitään tekemistä. Sitä, että ajatukset voivat virrata vapaasti eik...
11/12/2022

Luovuus vaatii tyhjää tilaa.

Niitä hetkiä, kun ei ole mitään tekemistä. Sitä, että ajatukset voivat virrata vapaasti eikä mikään muu asia kumpua mielen sopukoista häiritsemään.

Kuulostaa aika mukavalle olotilalle, eikö? Niin minustakin. Kuvittelin keväällä, että omaan tällaista tilaa. Otin vastaan neljän seinävaatteen tilauksen. Sitten elämä tuli vastaan kaikessa monimutkaisuudessaan.

Kerroin avoimesti tilanteen tilaajalle ja sovittiin, että teen vain yhden työn. Yhden työn, jonka apuun sain yhden ystävän. ♥️ Ystävän, kenen kanssa ajatukset ja luovuus kulkevat samaa polkua. Jonka värien taju ja huumori luovat yhdessä sellaisen kompon, että materiaalit vain kohtasivat toisensa ja työ alkoi syntyä.

Kiitos Palvelukeskus Metsola ryijyn tilaamisesta ja tilanteeni ymmärtämisestä. ♥️

Kiitos Nuppuvisual ihan kaikesta. ♥️

Voidaanko pitää vielä toinen kurssi? No tottakai! ♥️😃Kävin pitämässä Norssin yläkoulun opettajille UV-hartsikorukurssia ...
10/12/2022

Voidaanko pitää vielä toinen kurssi? No tottakai! ♥️😃

Kävin pitämässä Norssin yläkoulun opettajille UV-hartsikorukurssia pari viikkoa sitten. Tällä viikolla oltiinkin sitten alakoulun opettajien luona. ☺️

Hienoja koruja valmistui itselle ja lahjaksi. Tai no, ehkä lahjaksi. Jos raaskii luopua. 😁 M***a kyllähän me ”itsekin” ollaan oltu niin kilttejä, että ansaitaan itse tehdyt korut! 🎁😄

Kiitos kurssilaisille! ♥️ Ollaanhan kiltisti? 😉😘

Lämmin kiitos teille kaikille lukuisille supersankareille, jotka teitte tänään tosi upeita saippuoita! 🤩 Lapsen oikeuksi...
20/11/2022

Lämmin kiitos teille kaikille lukuisille supersankareille, jotka teitte tänään tosi upeita saippuoita! 🤩 Lapsen oikeuksien päivä sujui näin juuri oikeissa merkeissä. ♥️🙏🏻

Kävijöitä oli jonoksi asti ja toinen mikrokin kärähti. 😅 Minä en edes huomannut, kun olin niin uppoutuneena ohjaamassa lapsia. Onneksi kuitenkin varamikro kiikutettiin paikalle ja hommat jatkui. 😊 Kiitos järkkäilyavusta Lasten Lysti, Jyväskylän kaupungin kulttuuripalvelut ja Jyväskylän kaupunginkirjasto. En olisi selvinnyt ilman apuanne. ♥️

Nyt hetki lepoa ja uudet kujeet ensiviikolla! ☺️

Makrameen lumoissa vietettiin tänään tyhypäivää Jyväskylän Ammattikorkeakoulun porukan kanssa. 🤩Jokainen solmi itselleen...
18/11/2022

Makrameen lumoissa vietettiin tänään tyhypäivää Jyväskylän Ammattikorkeakoulun porukan kanssa. 🤩

Jokainen solmi itselleen amppelin ja korvakoruja. Amppelilla saa jouluista fiilistä kotiin, kun laittaakin kukan sijasta sinne lasipurkin jossa ledvalot. ✨

Innostunut ja ihanan lempeä ilmapiiri oli tämän päivän pajassa. Kiitos osallistujille! 😍🙏🏻

Onhan tuo Huhtasuon yhtenäiskoulu vaan ihan paras paikka olla töissä! 💗 Tänään työpäivä vaihtui lennosta Pi***lan pajaks...
17/11/2022

Onhan tuo Huhtasuon yhtenäiskoulu vaan ihan paras paikka olla töissä! 💗 Tänään työpäivä vaihtui lennosta Pi***lan pajaksi ja iltapäivä vietettiin UV-hartsikoruja tehden. 🤩

Tuli kyllä taas niin upeita töitä, että pakko varmaan tehdä muutamat korut itsekin vielä nyt illalla! 😃 Kiitos te ihanat tyhyilystä, huomenna taas nähdään! 😘

Tänään tyhyiltiin UV-korujen parissa Norssin ylä -ja alakoulun opettajien kanssa. 🤩 Sydäntä lämmittää vieläkin se innost...
16/11/2022

Tänään tyhyiltiin UV-korujen parissa Norssin ylä -ja alakoulun opettajien kanssa. 🤩

Sydäntä lämmittää vieläkin se innostuneisuus ja onnistumiset, mitä illan aikana oli. ♥️ Jotenkin sitä ymmärtää itsekin vielä paremmin sen, miten tärkeää on tehdä välillä jotain ihan muuta, kuin normityöpäivänä. 🙏🏻

Olitte huippuja, kiitos! ♥️

Ohjasin viime viikolla UV-hartsikorupajan Jyväskylän kuntoutuksen lastentiimin toimintaterapeuteille. 😍 Pajassa oli ihan...
07/11/2022

Ohjasin viime viikolla UV-hartsikorupajan Jyväskylän kuntoutuksen lastentiimin toimintaterapeuteille. 😍 Pajassa oli ihana fiilis ja upeita uniikkeja koruja syntyi niin pikkujoulukauteen, kuin arkikäyttöönkin. 🙏🏻🤩

Lauantaina olikin sitten vuorossa synttärijuhlat, joissa sankari ei tiennyt tulevasta korupajasta etukäteen. 😃 Jännitystä lisäsi vielä se, että minulle nousi kuume. 😬 No, onneksi ollaan etäilty ennenkin ja niin tehtiin nytkin. Tavarat tapahtumapaikalle ja Teams kehiin. 🤓 Näin saatiin synttärisankari iloiseksi ja uudet korvakorut korvissa jatkamaan iltaa. 🤩

Kiitos teille kaikille osallistumisesta ja etenkin ymmärryksestä kuumeen yllättäessä. ♥️

Pi***la täytti neljä vuotta eilen. ♥️Tosiaan. Aika vähän, m***a kaikkea tapahtunutta ajatellen aika paljon. Ihailen sell...
11/09/2022

Pi***la täytti neljä vuotta eilen. ♥️
Tosiaan. Aika vähän, m***a kaikkea tapahtunutta ajatellen aika paljon.

Ihailen sellaisia instatilejä, joissa kuvat ovat toinen toistaan kauniimpia ja sommitelmat silmää hiveleviä. ♥️ Sitten häpeilen omia postauksiani ja kiireessä otettuja kuvia. 🫣 Tämä tili on sellainen, josta en ole yhtäkään kuvaa poistanut. Olen halunnut säilyttää kaiken, koska se kertoo onnistumisista m***a myös sen koheltamisen ja säädön määrän. Pi***lan tarinaa alusta alkaen. ☺️

Kiitos teille, kun olette tässä kaikessa
mukana. 😘 Matka jatkuu tukka tötteröllä ja naama noessa. (Pilkoin juuri puita ja lämmitin mökillä saunaa). Pidetään toisistamme huolta ja tehdään niitä asioita, mistä tulee hyvä mieli! ♥️

Poika, joka teki äidilleen korvakorut syntymäpäivälahjaksi. 💗 Ihan huikea innostus ja oltiin kyllä molemmat aivan fiilik...
27/08/2022

Poika, joka teki äidilleen korvakorut syntymäpäivälahjaksi. 💗 Ihan huikea innostus ja oltiin kyllä molemmat aivan fiiliksissä. 😃

Taustalla yksisarvinen järkkäilee tavaroita. (Voiko oikeasti olla edes parempaa? 🦄) Tiedättehän minut, kaikki saattaa olla vähän hujan hajan. Onneksi tuollaisia jostain vaan ilmestyy paikalle auttamaan. 💗

Päivä oli täynnä lempeyttä, lämpöä, valoa ja mahtavia tyyppejä. Kiitos asiakkaat, muut yrittäjät ja etenkin tästä päivästä 💗

Osoite

Jyväskylä
40420

Puhelin

0409103135

Nettisivu

Hälytykset

Tiedä ensimmäisenä ja anna meille oikeus lähettää sinulle sähköpostitse uutisia ja promootioita Pistola :ltä. Sähköpostiosoitettasi ei käytetä muihin tarkoituksiin, ja voit perua milloin tahansa.

Ota Yhteyttä Yritys

Lähetä viesti Pistola :lle:

Jaa