21/12/2025
🙋🏽♂️
Hengisä ollaan, vaikka onkin ollut hiljaiseloa täällä somen puolella. Urani isoin, haastavin sekä mielenkiintoisin projekti saatettu päätökseen. Juha lta heitti haasteen sisältävän pallon ilmaan alkusyksystä, jonka luonnollisesti nappasin avosylin vastaan. Haasteeseen sisältyi toimistokalusteet, eli myyntitiskin sekä työpöydän yhdistelmä, sivupöytä kaapistolla sekä jääkaapin paikalla, ja myös sohvapöytä. Ja tietenkään ei saa olla tapani mukaan mitään tavallista.
Siitä alkokin senpäiväinen ajatusrumba joka alkoi "mimmoset niistä tehdään". No, tämä pää ku on niitä ideoita täynnä hiukan yli omienkin tarpeiden, niin syntyi ongelma, että "miten ihmeessä mää ne teen". Siitä kuitenkin väsymyksen lomassa selvittiin ja lopputulos miellyttää sekä asiakasta että itse tekijääkin. Siitä ne kuitenkin sit vaan syntyi.
Myyntitiskin sekä työpöydän yhdistelmä vuorattuna tammirimalla, ja edessä taustavalaistu iso logo. Johdoille tehty runkoon oma piilopaikka.
Sivupöytä myös vuorattu tammirimalla. Löytyy neljä lokeroa sekä upotus jääkapille.
Sohvapöytä tammikannella sekä tammirimalla. Lasikannen alla valaistus, ja sen alle voi vaihtaa mieleisensä kuvan koristeeksi. (Kuka huomaa mikä on nyt kannen alla?) Sohvapöydässä myös eräs "salainen" lisäosa sekä integroidut USB pistokkeet latausta varten.
Iso kiitos vielä Juhalle luottamuksesta sekä ymmärryksestä, että aina ei mene aikataulut niinkuin haluaisi 💪🏽
Ps. Huomenna ja tiistaina vielä muutamat joululahjat valmiiksi. Muutama projekti on raskaasta syksystä johtuen hieman venynyt, m***a ne tehdään asappina valmiiksi. Ajatustyötä on kuitenkin näiden osalta tehty miltei 24/7 😄