15/05/2026
Ensi viikolla kevään toiseksi viimeinen Hyvän mielen ateljeen työpaja.
Ke 20.5. klo 18 tehdään
kehystetty minimuseo/ muistojen galleria.
Syvään kehykseen rakennetaan pieni ”museo” (kehystettyjä kuvia pienissä raameissa) hinta 30€ +materiaalimaksut.
Hintaan sisältyy kahvi/tee herkun kera.
Kehys, johon museo/galleria rakennetaan, on kooltaan 25cm x 25 cm.
Pieniä kehyksiä on useampaa kokoa ja ne voi maalata haluamallaan värillä.
Ilmoittautuminen 18.5. mennessä, paikkoja vielä muutama vapaana.
Jos tuot omat valokuvat, niin saat persoonallisen lahjan
ylioppilaalle, hääparille, synttärisankarille jne…
Ihanan gallerian saat myös kissoista, koirista, hepoista tai muista lemmikeistä.
Nähdään!
Terv. Saila ja Hanna-Kaisa