18/06/2026
Kivijalkapuoti on nyt sulkenut ovensa kuukaudeksi. Verkkokauppa palvelee koko kesän, postitukset lähtevät 2 x viikossa... 🙂
Mikäli retkeilet Pyynikillä päin ja haluaisit poiketa Puodilla, laita viestiä, saatan tulla avaamaan! 😅
Nähdään taas heinäkuun puolivälissä❣️
T. Eeva/Taitojamit