Pieni Kotileipomo Villijuuri

Pieni Kotileipomo Villijuuri Punkalaitumelainen Pieni Kotileipomo Villijuuri leipoo hapanjuurileipää ja muita herkkuja rakkaudesta lajiin❤

Päivän työt alkais olla taputeltu, huomenna vielä yksi kakku ja sitten saa tulla juhannus.. 🌿🌿
18/06/2026

Päivän työt alkais olla taputeltu, huomenna vielä yksi kakku ja sitten saa tulla juhannus.. 🌿🌿

Päivän tilaustyö 🥰Tänään lähti kesän ehkä upein kerma ja mansikkaöveri kakku! Tässä kakussa ei tarvinnut varmasti kenenk...
17/06/2026

Päivän tilaustyö 🥰

Tänään lähti kesän ehkä upein kerma ja mansikkaöveri kakku!

Tässä kakussa ei tarvinnut varmasti kenenkään surra kuka saa mansikoita kakkupalaansa! ❤️

Välissä mansikkarahkaa ja tietysti mansikoita! 🍓🍓🍓🍓

Joskus melkein tuntuu vaikealta laittaa kakku omistajalleen, kun haluttaisi vain iskeä siihen kakkulapio! 😅

Tämä oli ehdottomasti yksi niistä!

Rakastan! ❤️❤️❤️

Tänään lähti tällaiset ihanuudet, vege voileipäkakku ja perinteinen lohikakku 😋 Lohessa perinteisesti välissä runsaasti ...
15/06/2026

Tänään lähti tällaiset ihanuudet, vege voileipäkakku ja perinteinen lohikakku 😋

Lohessa perinteisesti välissä runsaasti lämminsavulohta,
Villiksen saaristolimppua ja päällä kylmäsavua ja sesongin ihanimpia koristeita!

Vegekakussa mm.savutofua, aurinkokuivattua tomaattia!

Lisäksi pikkelöityä punasipulia ja pikkelöityjä porkkanoita, itsetehtyjä tietysti, maistuis varmaan sullekin ❣️ 👍

Sydän on niin täynnä kiitosta ihmetystä ja liikutusta! 🥹🙏🏻❤️ Meille tosiaan tuli ihanasti superihania kesävieraita ja ka...
14/06/2026

Sydän on niin täynnä kiitosta ihmetystä ja liikutusta! 🥹🙏🏻❤️

Meille tosiaan tuli ihanasti superihania kesävieraita ja kaikille riitti lihakeittoa ja muita herkkuja!

Nyt tuntuu siltä että tälle tulee kyllä jatkoa, ilmoittelen täällä!

Hmms... Mitähän keittoa sitä muuten ensi kerralla keittäisi?
Ideoita ja toiveita saa esittää!

Oisikos vaikka lohikeittoa?🤓🙃🥰

En voi muuta kuin onnellisena kiittää Teitä jokaista!❤️🙏🏻❤️

Nyt vielä iltapuhteiksi pari voileipäkakkua kasaan huomista tilaustyötä varten ja sitten unta palloon 🤗

Roukanmaa kiittää ja kuittaa, nähdäänhän taas pian! 🩷 🍀🩷

🌿🌿🌿🌿🌿🌿🌿🌿🌿🌿VILLIJUUREN KESÄKAHVILA JA KEITTOLOUNAS TULEVANA SUNNUNTAINA!!!Olen saanut tähän paljon kannustusta ja rohkais...
10/06/2026

🌿🌿🌿🌿🌿🌿🌿🌿🌿🌿

VILLIJUUREN KESÄKAHVILA JA KEITTOLOUNAS TULEVANA SUNNUNTAINA!!!

Olen saanut tähän paljon kannustusta ja rohkaisua lähimmäisiltä joten kokeillaan kun kerran voidaan 🥰

Pienessäkin yrittämisessä tarvitaan paljon uskallusta( ja höpsähtäneisyyttä) 😄

Tulevana sunnuntaina 14.6 olisi siis Villijuuren Kotipuutarhassa Pop Up kahvilan avajaiset🥳🥳

Saatavilla keittolounasta, sekä tietysti Villiksen leivonnaisia 🤗

Kahvila on avoinna klo.11.00-17.00

Keittopata porisee klo.11.00- 14.00 välillä.

HUOM!

Keittoa saatavilla vain niin kauan kuin sitä riittää myytäväksi. Huomioithan että ihan hirveän paljon en sitä uskalla keittää kun en osaa yhtään arvioida kysyntää kun ensimmäisestä kerrasta on kyse ❣️

Tämä on siis Pop Up testi siitä että löytääkö ihmiset tiensä tänne maaseudun siimekseen, ihanan keskelle luontoa 🥰

Tuleeko tälle kesä- sunnuntaiselle Pop Upille mahdollisesti jatkoa, sitä mietin tämän sunnuntain jälkeen kun näen onko tämmöiseen palveluun tällä seudulla ylipäätään kiinnostusta ja kysyntää 🤓

Pidemmittä puheitta:

LÄMPIMÄSTI TERVETULOA Villijuuren puutarhaan ja kahvilaan sunnuntaina!
🌿🌿🌿🌿🌿🌿🌿🌿🌿🌿🌿

Kahvila löytyy osoitteesta: Roukanmaantie 501, Punkalaidun
Puh. 040 8184174

MAKSUTAVAT: Käteinen, pankkikortti, MobilePay

JUHANNUSTARJOUS!Kamalan äkkiä tämä kesä etenee ja jo ensi viikon perjantaina vedetään siniristiliput salkoon ja juhlitaa...
08/06/2026

JUHANNUSTARJOUS!

Kamalan äkkiä tämä kesä etenee ja jo ensi viikon perjantaina vedetään siniristiliput salkoon ja juhlitaan juhannusta!

Ihanaa keskikesän juhlaa! Kenties saunotaan, keitetään uusia pottuja joita nautitaan suurella hartaudella kera sillin, tillin ja voin!

Illalla grillaillaan hyvässä seurassa jos hyvin käy! 🌿🌿🌿🌿🌿🌿🌿🌿🌿🌿🌿

Suloisimman suven juhlan kunniaksi haluan tehdä pienen simppelin tarjouksen

Juhannuksen juhlasetti:

1× Juureva saaristolaislimppu 500g

1× Mansikka-Pavlova 6hlö

Yhteishintaan 39€

Varaukset tämän viikon aikana, otan tilauksia tilausjärjestyksessä ja settejä on saatavilla pieni rajattu määrä joten kannattaa toimia nopeasti 👍
Nouto joko to 18.6 illalla tai juhannusaattona klo: 10.00- 13.00 välillä.

Kakun kokoan sovittuna noutopäivänä juuri ennen kun noudat.

Varaa viestillä puh. 040 8184174 tai soittamalla, jos en heti kerkiä vastaamaan niin soitan takaisin sopivalla hetkellä 🤗

Mukavaa juhannuksen odotusta
Terkuin Villiksen Anne

Eilen Pieni Kotileipomo sai vastaanottaa vieraita ison ryhmän 🤗 Kerralla saapui bussin kyydillä yhteensä 38 vierasta! ❤️...
07/06/2026

Eilen Pieni Kotileipomo sai vastaanottaa vieraita ison ryhmän 🤗

Kerralla saapui bussin kyydillä yhteensä 38 vierasta! ❤️

Vietimme mukavan iltapäivän kakkukahvi-hetken kotoisasti meidän terassilla, luonnonhelmassa Villijuuren kodin terassilla ja puutarhassamme kun Punkalaitumen Kulttuuripalveluiden ja Sastamalan Oppaiden yhteistyössä järjestämä kotiseuturetki poikkesi meilläkin.

Sain myös vähän kertoilla Villijuuren toiminnasta ja tuotteista ❤️

Mukaan viemisiksi kävijät saivat ostaa Villiksen leivonnaisia ja herkullisia kutunjuustoja jotka oli valmistanut Miina Huittinen 🤗

Kiitos omasta puolestani kaikille kun tuitte pienen pientä paikallista kotileipuria! ❤️

Sydänlämpöinen erityiskiitos kaikille ihanille vieraillemme sekä oppaina toimineille Terhi Pohjalalle ja Leena Myllyniemelle sekä kuljettaja Timo Karuselle joka sai kuin saikin soviteltua linjuribiilin meidän pihalle!

Tämä vaihe taisikin jännittää eniten allekirjoittanutta että mahtuuko, m***a kyllä ammattilainen hoiti homman maaliin ja osasi tiukassakin paikassa kuljettaa ja parkkeerata 😊

Sääkin jännitti kun oli luvattu rankkaakin sadetta m***a kaikki taisivat selviytyä kuivin vaattein kun juuri tuolloin ei pahemmin sadellut 🙏🏻

Paljon ei muistettu kuvia ottaa m***a sen verran kumminkin että näette vähän meidän täksi kesäksi suunnitelluiden sunnuntaiden pop-up kahvilan puitteita 😊

Päivittelen tänne Villijuuren sivulle lähiaikoina lisää tästä Villijuuren pop-up kahvilasta jonka siis aion järjestää kesäsunnuntaisin kunhan pääsen vauhtiin!

Kahvilaan olen alustavasti suunnitellut mahdollisuuden yksinkertaiseen keittolounaaseen tai sitten vain kahvi kupposen nauttimiseen puolivillin kotipuutarhamme siimeksessä. Kahvee kupposen kylkeen saa tietenkin myös ostaa Villijuuren (eli meikäläisen) valmistamaa pientä suolaista tai makeaa ❤️

Aattelinpa myös laittaa terassille pienen leipähyllyn josta voit lähteissäsi ostaa mukaan juurella leivottuja leipiä ja kotona leivottuja karjalanpiirakoita 👍

Kesäisen pop-up kahvilan päivämäärät vielä mietintämyssyssä, ilmoittelen 🤗

Eilen lähti tilaustyönä eläköitymisjuhlaan mun mielestä kesän ehkä kaikkein ihanin kakku jota on pakko saada vähintään k...
03/06/2026

Eilen lähti tilaustyönä eläköitymisjuhlaan mun mielestä kesän ehkä kaikkein ihanin kakku jota on pakko saada vähintään kerran vuodessa (mieluiten vähän useimminkin) tällainen Pavlova- ihanuus siis! 😍

Siinä on suloisesti suussa sulavaa, pinnalta rapean rapsahtavaa ja unelman kevyttä makeaa marenkia kahdessa kerroksessa!

Kerrosten välissä ja päällä itse keitettyä kotitekoista uuden sadon raparperihilloketta tuomassa pientä kirpeyttä makean vastapainoksi 👍

Kakussa oli kasvivispistä vatkattu vaahto, koska kakun täytyi olla maidoton. Vaahto ei minun mielestäni maultaan ja rakenteeltaan kermaa (jota yleensä aina käytän) hävennyt!

Lisäksi Pavlovassa täytyy olla runsaasti marjoja, laitoin niitä sekä väliin että päälle!

Tässä kakussa ei siis marjoista pihistetä👍

Yhteensä tähän isoon kakkuun menikin kokonaista 3 kiloa marjoja!

Yksi kilo oli tuoreita perattuja mansikoita, puoli kiloa pensasmustikoita ja puoli kiloa vadelmia joten tämä oli marengista huolimatta aika terveellinen herkku, vai mitä 😉

Kakun kruunasivat tietenkin sesongin elintarvikekäyttöön soveltuvat syötävät kukat, jotka valitsen aina huolella oman puutarhan luomukukista.

Kukat pesen kunnolla upottamalla raikkaaseen veteen ja huuhtomalla, sitten vedet valutetaan pois ja kukat kuivataan varovasti.

Vain kaikkein kauneimmat ja laadukkaimmat valikoin kakkuihini 👍





30/05/2026

Juhlakakku syötävin kukin 🌸🍀🌸

Cake with edible flowers from my garden 🌸🍀🌸🍀




Osoite

Punkalaidun
31900

Hälytykset

Tiedä ensimmäisenä ja anna meille oikeus lähettää sinulle sähköpostitse uutisia ja promootioita Pieni Kotileipomo Villijuuri :ltä. Sähköpostiosoitettasi ei käytetä muihin tarkoituksiin, ja voit perua milloin tahansa.

Ota Yhteyttä Yritys

Lähetä viesti Pieni Kotileipomo Villijuuri :lle:

Jaa