24/06/2026
Oih miten hieno päivä🌞
Yötön yö meinaa tehdä tepposia ja univelan pienentäminen on hitaan puoleista🌞😅
Keskiviikko 24.6 aukesi täällä pohjoisessa 🌞 ja lämpimänä.
Hiukan vielä päivitys remppaa Maijantuvalla ja sitten se odotettu loma moodi päälle ja fillarit alle🚴🏻♀️🚴🏻. Pientä testiajoa mun uudella ’rämeellä’🤘. Jatkuu huomenna.
Kullanhuuhtojien kahvilassa poroburgerilla 😋 ja kuuntelemassa juttuja kaivamisen saloista. Hiukan nyt kirjoittajaa jännittää tuon puolison tulevat suunnitelmat uuden harrastuksen aloittamisen mahdollisuudesta 😜😂.