31/12/2024
Kiitollisena muistelen vuotta, joka pian päättyy ☺️.
On ollut monenlaista projektia, pientä ja suurta sekä monenlaista roolia suunnittelijana. Olen suunnitellut rakennuksia, saneerauksia, sisustuksia, kalusteita ja julkisivusaneerauksia. Olen ollut hankkijana, koordinaattorina ja vaikka sitten minä, mitä nyt olen osannut 😊 On ollut koteja, toimistoja, hotelleja....ihanan vaihtelevaa, niin kuin työni yleensäkin on ollut.
Ihanaa että on ollut töitä, että olen saanut tehdä sitä mitä rakastan ♥️
Kuluvassa vuodessa suurin "merkkipaalu" on eläkkeelle jäämiseni 1.10 ☺️
Toki yhä Sisustajan Kammari jatkaa toimintaansa, mihinkäs se suunnittelija karvoistaan pääsisi ja projekteja on yhä työn alla, m***a töitä teen huomattavasti vähemmän kuin ennen. Onhan tuota tullut tehtyäkkin, reilusti yli 40 vuotta.... josta yrittäjänä yli 33, joten onhan se jo kiva vähän höllätä ☺️
Kaikille oikein Hyvää ja Menestyksekästä vuotta 2025 🎇🧨 🤗!