09/04/2024
Silloin tällöin putiikin pyörittämisessä on vähän seikkailun makua, esimerkiksi kun rahtikirja irtoaa paketista ja paketti seikkailee nimettömänä jossakin, missä lie. Kerran putiikin alkuaikana asiakas laittoi viestiä, että hän meni hakemaan pakettia, m***a siitä oli vain osoitelappu jäljellä.
Glup!! Ei muuta kuin äkkiä soittelemaan paketin perään. Onneksi pystyin laittamaan Postille myös kuvan samanlaisesta paketista. Iloiseksi yllätyksekseni jo tunnin päästä sain laittaa viestin asiakkaalle, että paketti on löytynyt ja on pian noudettavissa. Lupasin alennuskoodin aiheutuneesta lisävaivasta.
Seuraavana päivänä sain viestin: ”Hei! Sain paketin tänään postista ja kaikki tuotteet olivat kunnossa pienestä seikkailusta huolimatta. Aivan ihania tuotteita, joten oli odottelun arvoista. Varmasti tulen hyödyntämään tuon alennuksen jossain vaiheessa. Kiitos erittäin hyvästä asiakaspalvelusta!”
Onneksi paketit eivät ole tämän jälkeen seikkailleet.