21/04/2026
🌹🌺🏵️🌹🌺🏵️
And in the end, I believe that we don't need to do anything to be loved. We spend our lives trying to seem prettier, smarter. But I realized two things. Those who love us see us with their hearts and attribute qualities to us beyond those we really have. And those who don't want to love us will never be satisfied with all our efforts. Yes, I really believe that it is important to leave our imperfections alone. They are precious to understand those who see us with the heart.
~Frida Kahlo~
«Και στο τέλος, πιστεύω πως δεν χρειάζεται να κάνουμε τίποτα για να αγαπηθούμε. Περνάμε τη ζωή μας προσπαθώντας να φαινόμαστε πιο όμορφοι, πιο έξυπνοι. Όμως συνειδητοποίησα δύο πράγματα. Εκείνοι που μας αγαπούν μάς βλέπουν με την καρδιά τους και μας αποδίδουν ιδιότητες πέρα από αυτές που πραγματικά έχουμε. Και εκείνοι που δεν θέλουν να μας αγαπήσουν δεν θα ικανοποιηθούν ποτέ, όση προσπάθεια κι αν καταβάλουμε. Ναι, πραγματικά πιστεύω ότι είναι σημαντικό να αφήνουμε τις ατέλειές μας όπως είναι. Είναι πολύτιμες για να αναγνωρίζουμε εκείνους που μας βλέπουν με την καρδιά.»
~Frida Kahlo~