27/05/2026
Κύριε Τσίπρα!. Έχετε ξεχάσει, τι μας κάνατε?. Πως τολμάτε και επανέρχεστε?
Γράφει : Ο Αθανάσιος Τσόκας
Μαθηματικός-Ερευνητής
Κύριε Τσίπρα!. Έχετε ξεχάσει τι μας κάνατε?.
Όταν προεκλογικά το 2015 μας λέγατε με ένα νόμο και με ένα
άρθρο θα "σχίσω" τα μνημόνια!
Και αφού μας ξεγελάσατε και πήρατε την εξουσία, το ΟΧΙ (στα
μνημόνια) με 63% του Ελληνικού Λαού, μέσα σε ένα βράδυ το
κάνατε ΝΑΙ?.
Κύριε Τσίπρα!. Έχετε ξεχάσει τι μας κάνατε?.
Όταν με το μηδενικό σας πολιτικό ανάστημα, υποταχθήκατε
στην ΤΡΟΪΚΑ και στο δίδυμο ΜΕΡΚΕΛ-ΣΟΪΜΠΛΕ :
Και δημεύσατε ΟΛΗ την περιουσία του Ελληνικού Κράτους (πλην
της Ακρόπολις) για 99 ολόκληρα χρόνια, στους δανειστές?.
Κύριε Τσίπρα!. Έχετε ξεχάσει τι μας κάνατε?.
. Όταν δείξατε πλήρη υποταγή στην ΤΡΟΪΚΑ, ξεχνώντας τις
"αριστερές σας ευαισθησίες" :
Και σε 350.000 χαμηλοσυνταξιούχους, κόψατε το ΕΚΑΣ (των
250 ευρώ το μήνα), οι οποίοι μέχρι και σήμερα ζουν με σύνταξη
400 ευρώ?.
Κύριε Τσίπρα!. Έχετε ξεχάσει τι μας κάνατε?.
Όταν ενεργώντας σαν μαθητούδι, στις προσταγές της ΤΡΟΪΚΑ
πετσοκόψατε τις νέες συντάξεις κατά 30%, με αποτέλεσμα η
μέση σύνταξη σήμερα (με τέτοια ακρίβεια) να είναι 750 ευρώ?.
Κύριε Τσίπρα. Έχετε ξεχάσει τι μας κάνατε?.
Όταν με τον οδοστρωτήρα νόμο ΚΑΤΡΟΥΓΚΑΛΟΥ, κάνατε
επαναπροσδιορισμό όλων των ΠΑΛΑΙΩΝ ΣΥΝΤΑΞΕΩΝ :
Και σε εκατοντάδες χιλιάδες συνταξιούχους, προέκυψε η
περιβόητη , με αποτέλεσμα να έχουν
μέχρι και σήμερα ΜΗΔΕΝΙΚΗ ΑΥΞΗΣΗ στις συντάξεις τους?.
Κύριε Τσίπρα!. Έχετε ξεχάσει τι μας κάνατε?
Όταν κάνατε τη ΜΕΓΑΛΗ ΚΟΛΟΤΟΥΜΠΑ στο Δημοψήφισμα και
το ΟΧΙ το κάνατε ΝΑΙ σε όλα, προς τους δανειστές μας?.,
Ξέρετε τι κάνατε κε Τσίπρα?.
Σώσατε, ΜΟΝΟ τις Γερμανικές και Γαλλικές Τράπεζες και βυθίσατε τους Έλληνες σε μόνιμο οικονομικό μαρασμό!. (Γι' αυτό οι Γερμανοί αργότερα, σας βράβευσαν!)
Στη θέση σας, κε Τσίπρα, με το ΟΧΙ στα μνημόνια του Ελληνικού Λαού (με το υψηλό ποσοστό 63%).
Ξέρετε τι θα έκανα?.
Θα σεβόμουν το ΟΧΙ του Ελληνικού λαού!
Και τα βράδυ του Δημοψηφίσματος σε διάγγελμα μου προς τον Ελληνικό Λαό (αφού προηγουμένως με πράξη νομοθετικού περιεχομένου θα είχα ΚΡΑΤΙΚΟΠΟΙΗΣΕΙ ΤΙΣ 4 ΣΥΣΤΗΜΙΚΕΣ ΤΡΑΠΕΖΕΣ), θα έλεγα :
Μετά το ΟΧΙ του Ελληνικού λαού με το υψηλό ποσοστό 63%, η Κυβέρνηση αποφάσισε :
1) Κρατικοποίηση των Τραπεζών!
2) Όλες οι καταθέσεις των Ελλήνων Πολιτών θα μείνουν σε ευρώ
και θα μείνουν απείραχτες!.
3) Έξοδος της Ελλάδας από την ευρωζώνη!
4) Επιστροφή σε Εθνικό μας νόμισμα!
5) Το Εθνικό μας νόμισμα, δεν θα είναι η παλαιά δραχμή αλλά η
"νέα δραχμή"!.
6) Η ισοτιμία της νέας δραχμής με το ευρώ θα είναι :
1 ΝΕΑ ΔΡΑΧΜΗ=1 ΕΥΡΩ.
7) Η κάθε κατάθεση Χ ευρώ, που θα έχει ο κάθε Έλληνας, την
ημέρα που θα κυκλοφορήσει η νέα δραχμή. θα παραμείνει Χ
ευρώ και θα θεωρείται ΞΕΝΟ ΝΟΜΙΣΜΑ!.
Και έτσι, κε Τσίπρα!
Με την ισχυρή ΝΕΑ ΔΡΑΧΜΗ ΜΑΣ (1 ΝΕΑ ΔΡΑΧΜΗ=1 ΕΥΡΩ), θα είχαμε κάνει οικονομικά θαύματα!
Που δεν είναι της ώρας, να σας τα απαριθμήσω!
Και κανένας Έλληνας, δεν θα πεινούσε!
Σήμερα όμως, πεινούν και δυστυχούν, εκατομμύρια Έλληνες!.
Και κύριος υπαίτιος είστε εσείς!. Κύριε Τσίπρα!
Καθώς, ισοδυνάμως υπαίτιος, είναι και ο κος Μητσοτάκης!. Που είναι Πολιτικά ανίκανος να κυβερνήσει την Ελλάδα και Πολιτικά επικίνδυνος στα Ελληνοτουρκικά, για τη χώρα μας!
Και ως εκ τούτου και οι δυο σας μαζί, αποτελείτε ένα δίδυμό, Πολιτικά Επικίνδυνο, για την Φιλτάτη Πατρίδα μας!!!
ΚΑΘΗΓΗΤΗΣ ΤΣΟΚΑΣ
υ.σ
Θα ήταν μεγάλη παράλειψη εκ μέρους μου, εάν δεν αναφερόμουν και στην Εθνική προδοσία, που έχετε διαπράξει σε βάρος της Μακεδονίας μας!.
Οι Σκοπιανοί ήρθαν κε Τσίπρα, στην περιοχή που διαμένουν σήμερα (στην BARDASKA) τον 6ο αιώνα Μετά Χριστόν. Επομένως δεν είχαν καμία σχέση με τον ΜΕΓΑ ΑΛΕΞΑΝΔΡΟ και τη ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ!.
Και εσείς αναγνωρίσατε και δεχθήκατε : Ότι μιλούν την (ανύπαρκτη) ΜΑΚΕΔΟΝΙΚΗ ΓΛΩΣΣΑ! Τους αναγνωρίσατε ΜΑΚΕΔΟΝΙΚΗ ΙΘΑΓΕΝΕΙΑ Και ξεπουλήσατε το όνομα της ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ ΜΑΣ στους
Σκοπιανούς!!!
ΚΑΘΗΓΗΤΗΣ ΤΣΟΚΑΣ