14/02/2026
好耐冇蒲頭 😂 每逢賣花嘅節日我就好掛住你地
我掛住你地我賣乜你地都會買
我掛住你地想買我啲花嘅時候我同你講唔靚呀唔抵呀唔好買啦
我掛住你地係咁餵飼我
我掛住同你地係黨鐵站係咁傾計
今日係倫敦嘅第二個情人節
工作穩定,有食飯,咖啡麵包蛋糕朱古力沿沿不絕供應,7 點半唔夠就可以放工
老闆、同事們好好人,我好鍾意而家嘅生活 🥰
唯一唔Get 佢地嘅係: 佢地真係由得啲花淋雨淋到濕哂架喎! 唔理架喎! 我真係唔Get呀! 🤯
唔洗黎搵我買花,老闆標價好貴 😂😂😂
圖為100cm長玫瑰,£15 一枝😂😂😂
係呢度祝各位情人節快樂,馬年身體健康,平平安安 🫶