הבשלן

הבשלן הבשלן הנו מיזם יחודי בו אני משתף מניסיוני הקולינרי באפ?

18/04/2026

איך עושים מיונז קטוגני?
משתף לכם סרטון המראה כמה שזה פשוט.

תזכורת למתכון:
מיונז קטוגני משמן זית - מוכן ב-2 דקות
מצרכים
* 1 ביצה טרייה בטמפרטורת חדר
* 1 כפית חרדל חלק
* 1 כף מיץ לימון או חומץ תפוחים
* ¾ כוס שמן זית עדין
* קורט מלח
* אופציונלי ומומלץ- שן שום קטנה

אופן הכנה
1. מכניסים לכוס גבוהה את הביצה, החרדל, הלימון השן שום והמלח.
2. יוצקים מעל את שמן הזית.
3. מכניסים בלנדר מוט עד לתחתית הכוס.
4. מפעילים ולא זזים 10 שניות.
5. מרימים לאט את הבלנדר כלפי מעלה עד שנוצר מרקם מיונז חלק.
6. טועמים ומתקנים מלח או לימון לפי הצורך.

טיפ חשוב להצלחה
כל המרכיבים צריכים להיות בטמפרטורת חדר.�אם הטמפרטורה שונה מדי, האמולסיה לא נתפסת טוב.

התאמה קטוגנית מלאה
* אפס סוכר
* כמעט אפס פחמימות
* שומן איכותי משמן זית
* מתאים לסלטים, ירקות, דגים ובשרים

אחסון
בצנצנת סגורה במקרר עד 3-4 ימים.

18/04/2026
סלט ביצים קטוגניאז לכל חובבי הביצים וסלט הביצים, שעברו לתזונה קטוגנית, בוודאי מתבאסים שבגלל המיונז, הם צריכים לוותר על ה...
18/04/2026

סלט ביצים קטוגני

אז לכל חובבי הביצים וסלט הביצים, שעברו לתזונה קטוגנית, בוודאי מתבאסים שבגלל המיונז, הם צריכים לוותר על הסלט ביצים.
אבל אני אומר- מה פתאום ⁉️❓

היום נכין סלט ביצים ממיונז שאנחנו מכינים לבד בבית! כן, זה לא קשה.
המתכונים ברשת לא עמדו במבחני המציאות. אז בדקתי וניסיתי מתכון מהמם שעזר לי הצ׳אט- והוא עובד פשוט כמו קסם. מוכנים? קדימה בואו נתחיל 😉🙂

מיונז קטוגני משמן זית - מוכן ב-2 דקות
מצרכים
* 1 ביצה טרייה בטמפרטורת חדר
* 1 כפית חרדל חלק
* 1 כף מיץ לימון או חומץ תפוחים
* ¾ כוס שמן זית עדין
* קורט מלח
* אופציונלי ומומלץ- שן שום קטנה

אופן הכנה
1. מכניסים לכוס גבוהה את הביצה, החרדל, הלימון השן שום והמלח.
2. יוצקים מעל את שמן הזית.
3. מכניסים בלנדר מוט עד לתחתית הכוס.
4. מפעילים ולא זזים 10 שניות.
5. מרימים לאט את הבלנדר כלפי מעלה עד שנוצר מרקם מיונז חלק.
6. טועמים ומתקנים מלח או לימון לפי הצורך.

טיפ חשוב להצלחה
כל המרכיבים צריכים להיות בטמפרטורת חדר.�אם הטמפרטורה שונה מדי, האמולסיה לא נתפסת טוב.

התאמה קטוגנית מלאה
* אפס סוכר
* כמעט אפס פחמימות
* שומן איכותי משמן זית
* מתאים לסלטים, ירקות, דגים ובשרים

אחסון
בצנצנת סגורה במקרר עד 3-4 ימים.

להכנת סלט ביצים
מצרכים:
* 8 ביצים קשות
* 3-4 כפות מיונז קטוגני
* בצל ירוק קצוץ
* קורט מלח
* קורט פלפל שחור טחון

אופציות נוספות:
* רבע בצל לבן/סגול קצוץ דק
* 2-3 מלפפונים בחומץ/במלח

הוראות הכנה:
נקלוף ונחתוך את על הביצים לתוך קערה.
נקצוץ בצל יאוק ובצל וגם מלפפון חמוץ.
לסיום, נוסיף 3-4 כפות מיונז קטוגני ונערבב.
לסיום נתבל עם מלח ופלפל ויש לנו סלט ביצים קטוגני מוכן 😃🤩🎉💐
#קיטו #תזונהקטוגנית

17/04/2026

סחרחורת שוקולד
הגירסה הקטוגנית

מי מאיתנו לא אוהב שוקולד? זה ממש קשה להאשים מישהו בעובדה שהוא פשוט מכור לשוקולד 😜🍫😘
אבל מה עושים כשאתה עובר לתזונה קטוגנית? ואסור לך בצקים וסוכר ופחמימות? מה עושים? יש מה לעשות בכלל? ברור! עוגת סחרחורת קטוגנית!

אל תתבלבלו- גם כשאין בה סוכר היא עדיין עוגת פאדג׳ משובחת ביותר.
לחובבי הקיטו אני מבטיח לכם שזו
העוגה שתעיף לכם ולאורחים שלכם את הפוני 😂😂😂
שתגרום לכם ולהם לעוף עליה, לאהוב אותה ולהתאהב בה. כי היא טעימה, מיוחדת ובעיקר... קלה להכנה 🎂❤️

אז היום נכין את ה-עוגה שתקצור לכם שבחים ותשאיר את הטועמים נרגשים (תיזהרו הם יבקשו עוד פרוסה 😋😉).

מצרכים:
300 גרם שוקולד מריר 90% קקאו
4 ביצים
חצי כוס ממתיק- סוויטנגו או סטיביה.

אופן ההכנה:
שוברים את הביצים ומפרידים חלבון וחלמון. את החלבון מומלץ להעביר לקערה בינונית ולהקפיד שלא יטפטף לתוכו חלמון. כעת נקציף את החלבון ותוך כדי הקצפה נוסיף את חצי כוס הממתיק.
הקצפת מוכנה כאשר היא אוורירית ויציבה.
ניקח את השוקולד ונמיס אותו בשיטת בן מארי- אידוי כפול. שימו מחבת או סיר עם מים ועליהם קערה רצוי ממתכת ולא פלסטיק, להמיס את השוקולד. ערבבו היטב עד שכל השוקולד נמס והורידו מהגז.
קיצור דרך: שימו בקערית במיקרו לדקה או עד שהשוקולד נמס.

כעת ניצור את הפאדג׳. קחו את החלמונים וערבלו אותם בתוך השוקולד המומס. הקפידו לעשות זאת בזריזות לפני שהחלמונים ייקרשו מהחום. תתקבל לכם תערובת גרגירית- זה בסדר, לא לזרוק אותה 😉😂
עכשיו נעביר את החלבונים המוקצפים לתערובת השוקולד ונערבל היטב- מומלץ בעירבול של עטיפה ידני ולאט לאט נהפוך לערבול ידני רגיל.

נעביר הכול לתבנית ונחמם תנור ל180 מעלות. להכניס ל15 דקות אפיה.

אחרי 15 דקות היא פאדג׳ית- קצת קשה בחוץ ורכה ונימוחה מבפנים.

רוצים אותה יותר מושחתת? 😋
קחו מיכל שמנת מתוקה שפכו לסיר וחממו אותה. הוסיפו 200 גרם שוקולד מריר 90% וערבבו עד שנהיה אחיד וללא גושי שוקולד.
נשפוך את הנוזל על העוגה המוכנה וניתן לו מעט להתקרר.
בתיאבון 😋😋😋
עוגת שוקולד #קיטו #תזונהקטוגנית

הבשלן גאה לפרסם לכם מתכונים מעולים שנוסו והצליחו. אבל מהיום אני מצהיר שהמתכונים עוברים שדרוג...בעקבות שינוי תזונתי, המטר...
02/04/2026

הבשלן גאה לפרסם לכם מתכונים מעולים שנוסו והצליחו. אבל מהיום אני מצהיר שהמתכונים עוברים שדרוג...

בעקבות שינוי תזונתי, המטרה שלי היא להביא לכם מתכוני קיטו- לחובבי ואוהבי התזונה הקטוגנית, לחוויה כמה שיותר עשירה, מלאה ומהנה כמו בתזונה "רגילה" :)

אז בקרוב יעלו מתכונים חדשים ומאתגרים- שיטיסו אתכם לחלל :)
חג שמח- עם ישראל חי! 🙏💐
אוהב אתכם ❤️

אבישי קמינר- הבשלן 👨‍🍳

Address

Yoqn`am

Website

Alerts

Be the first to know and let us send you an email when הבשלן posts news and promotions. Your email address will not be used for any other purpose, and you can unsubscribe at any time.

Share