03/08/2017
一切都得來不易。。。
今日天陰陰又落雨,加上俾一個能量極高既人不停咁影響我既氣場,所以有點低落。
其實我今早都充滿正能量,有時都諗我點可以咁架,其他人會唔會都係咁呢?
我久唔久就要入貨,果個係充滿男人既地方,今日買左兩箱餅,就咁車返小店。之前我會買20kg一箱糖,用綿羊仔送到mall, 之後用超市手推車送返小店,之後老闆好人,見我身世可憐就話下次可以幫我送貨,平時都唔會。
最近有對兄弟黎食雞蛋仔,細佬一開始好串,好彩係tsl訓練有數無黑佢面,佢阿哥又同我講中文重要係流利果隻!原來佢地係同一層將開一間酒吧,佢重請我睇佢地d工程,又同我講宜個酒吧就係你既酒吧,係澳洲都有。今日同佢地吹吹下水,佢地d保鏣就黎左,嚇鬼死我,個個都好似ChenniExpress入面果個south indian咁,重有槍添!
之後佢用中文同我講佢係黑社會,佢地爸爸係黑社會,叫我有咩事唔洗怕😅
走出原有圈子才會認識更多和了解自己既潛能,或許我既小店或將來的小店不是發展最快,但一定會係最用心和最有人情味的。