25/07/2026
🍯 Honey Garlic Coconut Chicken On Air Fryer🍗
🌿 මම මේ චිකන් එක හැදුවෙ air fryer එකේ. වෙනස්ම රසකට හදලා බලන්න හිතුන නිසා try කලේ. හැබැයි වැඩේ ගොඩ👌
🥥 නිකන්ම චිකන් ෆ්රයි නොකර මේ විදියට හදලා බලන්නකො ඔයාලා ආස වෙයි🍗🥰
🥥 Fancy Ingredients ඕන නෑ.. ගෙදර තියන දේවල් වලින් හදාගන්න පුලුවන්🫶🏻
🥥 මේකත් එක්ක අල ටිකක් බේක් කරලා සැලඩ් එකක් හදාගත්තම බත් එක්ක සම්පූර්ණ meal එකක් ready✨
මෙතනින් බලන්නකො හදාගන්න විදිය👇
https://youtu.be/x-uS4ktHGZI?si=zf7ocQMVqMaH58cw