31/07/2026
Dengan RM40,000, korang bukan sekadar dapat furniture, tapi satu pakej all-in-one termasuk Interior Design, Renovation, Furniture, Decoration dan Sewa! ✨
🏠 ALL IN ONE termasuk?
✔️ Interior Design
✔️ Renovation - buat lantai, lighting instalment, tukang cat, buat wall panel, curtain dan sebagainya.
✔️ Furniture - Install dan deliver pelbagai furniture seperti meja, kerusi, sofa, bantal, TV, meja TV, dan sebagainya.
✔️ Decoration
✔️ Dan yang paling penting… kami bantu carikan penyewa!
🏠JIMAT KOS
Kenapa harga kami lebih berbaloi?
✨ Kami merupakan wholesaler furniture, jadi tiada caj orang tengah, tiada markup. Korang nikmati harga pertama yang lebih berpatutan.
✨ Kerjasama jangka panjang dengan tukang-tukang mahir berpengalaman membolehkan kami menawarkan kos yang lebih rendah tanpa mengorbankan kualiti.
🏠JIMAT EFFORT & MASA
Tak perlu pening nak cari contractor satu-satu, fikir warna yang matching, pilih furniture yang sesuai atau risau konsep rumah bercampur-campur.
🏠BANYAK DESIGN OPTION
Nak Minimalist, Contemporary, Luxury atau design pilihan sendiri? Kami akan realisasikan mengikut bajet yang korang tetapkan. 🤍
🏠KEYAKINAN TINGGI
Lebih 100+ projek telah berjaya disiapkan di Puchong, KLCC, Damansara, Bangsar, Sunway Velocity dan banyak lagi. Malah, ramai pelanggan dari kampung jauh atau oversea seperti Singapore, Hong Kong, Italy dan sebagainya turut mempercayai kami. 🌍
—————————————————
Rumah yang direka dengan baik bukan sekadar cantik, malah mampu meningkatkan nilai sewaan dan memberikan pulangan pelaburan yang lebih tinggi. 📈
📩 Nak tahu pakej RM40K, RM50K, RM60K atau RM70K yang paling sesuai untuk unit korang?
PM kami sekarang untuk FREE consultation! 🤝✨
🌐Laman web:www.ychdesign.com.my
☎️WhatsApp: wa.link/qhfpl9