03/11/2024
Lieve klanten van de afgelopen 11 Jaar..
Zoals jullie misschien al hebben gezien staan wij niet op ons plekje in Meerhoven op het pleintje, met pijn in ons hart en door een nieuw beleid dat door Eindhoven word gehanteerd is onze olliebollenstandplaats voor de komende 5 jaar ingenomen door een andere kraam, wie als eerste drukte met inschrijven die kreeg de plek en dat waren wij helaas niet💔 Dit is jammer genoeg de realiteit en ik stop daarom ook met oliebollen bakken er moet een gezin met 2 kinderen van onderhouden worden en dat zal niet met dit gokspelletje van de gemeente mogelijk zijn.
Wij nemen op deze manier afscheid en willen onze klanten van de afgelopen jaren enorm bedanken voor alle praatjes, alle verkoop en alle steun die we gehad hebben waardeer het enorm🍪❤️!
Bedankt omliggende winkels waar we altijd een leuk praatje mee konde hebben of zonder probleem naar het toilet konden wordt enorm gewaardeerd AH,SMAAK BELEVING,, MEAT UP, KRUIDVAT,HEMA,RESTARIA VIERRIJK en in het bijzonder Guus /Marijan/Björn die alle jaren voor ons klaar hebben gestaan sinds het begin❤️
Bedankt iedereen van Terminal M/ Meerhoven voor de fijne jaren die we hebben gehad ! ✨🎇 We wensen jullie nu dus alvast een fijne jaarwisseling 🎇
En alsnog veel succes voor de nieuwe bakker Godbless