07/12/2023
Wij zijn trots op de mooie review die wij van een tevreden klant mochten ontvangen:
Ik ben heel erg tevreden met hoe het schilderwerk is uitgevoerd en het resultaat! Het werk is zeer professioneel uitgevoerd, elke dag dat ik thuiskwam was ik verbijsterd met hoe snel ze alles voor elkaar kregen. Als ik vragen had over wat ze precies gingen doen was het altijd erg vriendelijk ontvangen, en kon ik ook duidelijk zien dat de schilders wisten wat ze deden. Ze namen ook veel initiatief om dingetjes wat mooier af te werken en vonden het niet erg als ik vroeg of ze ergens nog een keer over heen konden gaan.
Verder zorgden ze ervoor dat ik zo min mogelijk gehinderd werd door het werk en kon ik relatief goed de dagen doorkomen ondanks het vele werk wat gedaan moest worden. Top werk!
Dank voor het vertrouwen in Schildersbedrijf Klaver