Iets anders geven - creatief handwerk & meer - Manufaktur

Iets anders geven - creatief handwerk & meer - Manufaktur Vanaf juli 2019 ook in mijn atelier te kopen. Je bent van harte welkom!

Naast handgemaakte en van hand geschilderde decoratie/sieraden van beton vindt u ook zorgvuldig geselecteerde en unieke decoartikelen die met liefde zijn ingekocht.

Ik betwijfelde of het mogelijk zou zijn om een ​​varenblad in beton af te drukken en ik weet dat ik een lichte neiging h...
26/05/2020

Ik betwijfelde of het mogelijk zou zijn om een ​​varenblad in beton af te drukken en ik weet dat ik een lichte neiging heb tot perfectionisme 🙈 maar...
Het contrast van keurig bewerkt beton op het varenblad en het ruw op de schaal is geslaagd.
Of wat denk jij?

Afmeting schaal L 49cm B 35cm H 7,5cm.

Liefs, Sandra 🙋🏼‍♀️

Ik kan van mezelf zeggen dat ik een erg geduldig mens ben. Of ik nu met beton werk of met mensen omga💛.Soms moeten mijn ...
12/05/2020

Ik kan van mezelf zeggen dat ik een erg geduldig mens ben. Of ik nu met beton werk of met mensen omga💛.

Soms moeten mijn klanten geduld hebben. Omdat beton tijd nodig heeft om te drogen. Net als deze waxinelichthouders .... Nu zijn ze klaar en kan ik ze je laten zien 🥳.

Voor vragen over mijn producten kunt je contact met mij opnemen💛

Liefs, Sandra 🙋🏼‍♀️

Ik had een stem op Instagram of deze schaal van beton moest worden geverfd of niet.Het resultaat was duidelijk voor kleu...
04/05/2020

Ik had een stem op Instagram of deze schaal van beton moest worden geverfd of niet.
Het resultaat was duidelijk voor kleur🥳. Ik koos erin subtiel wit en een beetje goud💛.

De schaal is een uniek stuk en heeft een afmeting van L19cm B19cm H 4cm.

Nu heb je een keuze🎉. Vind je het leuk of niet🤔. Laat het me weten😉

Liefs, Sandra 💛

Soms zijn simpele dingen het mooist❤️.Zoals deze kandelaar. Met drie kaarsjes naast elkaar. Niet te veel en niet te wein...
02/05/2020

Soms zijn simpele dingen het mooist❤️.

Zoals deze kandelaar. Met drie kaarsjes naast elkaar. Niet te veel en niet te weinig.

De kandelaar is gemaakt van beton en heeft een afmeting van L 21,5cm B 9,5cm en H 3cm.

Als je vragen hebt, schrijf me dan gerust een PB.

Liefs, Sandra🙋🏼‍♀️

Bomen en bladeren fascineren mij zo. Een boom kan zoveel kracht en bescherming uitstralen. Als ik onder een boom sta en ...
27/04/2020

Bomen en bladeren fascineren mij zo. Een boom kan zoveel kracht en bescherming uitstralen. Als ik onder een boom sta en de bladeren boven me zie, voelt het zo beschermend🌳🍃🌿💚.
Dus probeer ik ook de natuur vast te leggen in mijn handgemaakte betonnen decoratie💚.

De bladeren hebben een afmeting van H 26cm B 27cm en H 22cm B 23cm.

Ik hoop dat je ze leuk vindt?
Als je vragen hebt, stuur me dan gerust een PB💚.

Liefs, Sandra 🙋🏼‍♀️🌿🍃🌳💚

Vandaag laat ik je een schaaltjes en bloemen zien. De schaal kan gebruikt worden voor sieraden, voor theelichtjes ezv .....
23/04/2020

Vandaag laat ik je een schaaltjes en bloemen zien. De schaal kan gebruikt worden voor sieraden, voor theelichtjes ezv .... En bloemen gaan altijd als decoratie😉🌸🌼🌺
Ik probeer jullie ook zoveel mogelijk variatie te laten zien in mijn account. Beton is zo mooi, zo makkelijk om ermee te decoreren, gewoon geweldig❤️

Als je vragen hebt over al mijn producten, stuur me dan gerust een PB. Alle decoratieve items zijn te vinden op mijn website.

Liefs, Sandra 🙋🏼‍♀️

Dit hart van beton is op klantspecificatie gemaakt🖤.De klant wist ongeveer wat ze wilde (maat en tekst), ik heb haar toe...
21/04/2020

Dit hart van beton is op klantspecificatie gemaakt🖤.

De klant wist ongeveer wat ze wilde (maat en tekst), ik heb haar toen geadviseerd en het hart is het resultaat💜.

Wilt je ook iets van beton voor jezelf?
Stuur me dan gerust een PB💜.

Liefs, Sandra

anders geven

Mijn favoriete kleuren zijn grijs, wit en paars. Soms laat ik het beton liever zonder kleur. Hoewel een beetje kleur vaa...
16/04/2020

Mijn favoriete kleuren zijn grijs, wit en paars. Soms laat ik het beton liever zonder kleur. Hoewel een beetje kleur vaak een mooi contrast is❤️.
Ik vind dat deze tuindeco geen kleur nodig heeft. Het witte cement onderscheidt zich goed van het grijze cement💜en heeft een mooie hoogte van 1.20m.
Wil je het in een andere kleur, dan is dat geen probleem. Laat het me weten en stuur me gerust een PB.

Liefs, Sandra 🙋🏼‍♀️

Het zijn de kleine dingen waar je blij van wordt. Het kunnen woorden of dingen zijn die je kunt vinden of zien❤️.Zo is d...
14/04/2020

Het zijn de kleine dingen waar je blij van wordt. Het kunnen woorden of dingen zijn die je kunt vinden of zien❤️.
Zo is deze kom gemaakt van beton. Op dat moment was ik zo blij toen het tot stand kwam. Misschien merk je dat het deco van beton is maar een ziel heeft en met liefde is gemaakt❤️.
De schaal kan gebruikt worden voor kaarsen of voor fruit of of of... Je heb er misschien iets dat past en heb je alleen de kom nodig😉.
Vragen? Stuur me dan gerust een PB ❤️.

Liefs, Sandra

In en met mijn werk ben ik altijd benieuwd😅.Is het gelukt of niet? Moet ik het nog een keer doen ...🤔Elke keer als ik di...
09/04/2020

In en met mijn werk ben ik altijd benieuwd😅.
Is het gelukt of niet? Moet ik het nog een keer doen ...🤔
Elke keer als ik dingen uit hun vorm haal, ben ik erg benieuwd👀.
Zo was het ook met deze enorme schaal😅.
De schaal heeft een diameter van 63cm en een hoogte van 15cm.

Ik maak ook graag iets voor jou. Benieuwd? Stuur me dan gerust een PB.

Liefs, Sandra 🙋🏼‍♀️

Beton kan aan de ene kant zo fijn zijn en aan de andere kant echt ruw 😅.Voor mijn handgemaakte spullen gebruik ik 5 vers...
07/04/2020

Beton kan aan de ene kant zo fijn zijn en aan de andere kant echt ruw 😅.
Voor mijn handgemaakte spullen gebruik ik 5 verschillende soorten beton. Zo gebruik ik voor sieraden een ander beton dan voor kommen.
Er is wit cement, grijs cement enz. Ik meng mijn beton zelf 🙌🏻.

Misschien heb ik je nieuwsgierig gemaakt 😇. Benieuwd naar nieuwe betonnen decoratie 👀. Laat het me weten 😊.

Stay safe

Liefs, Sandra 🙋🏼‍♀️

Soms komen klanten de spulletjes kopen zoals ik ze heb gemaakt en soms hebben ze wensen. Net zoals bij deze schaal. Het ...
01/04/2020

Soms komen klanten de spulletjes kopen zoals ik ze heb gemaakt en soms hebben ze wensen. Net zoals bij deze schaal. Het is speciaal gemaakt voor een klant💜.
Het aantal kleur, vlinders en kandelaars was allemaal een verzoek van de klant. Ik vind het fijn om dingen individueel voor iemand te kunnen maken💜.
Misschien heb je ook een wens wat ik voor je kan doen. Laat het me dan weten en stuur me gerust een DM💜.

Stay safe💜

Liefs, Sandra 🙋🏼‍♀️

Adres

Getijdenlaan 2
Lelystad
8226DD

Openingstijden

Woensdag 11:00 - 15:00
Zaterdag 11:00 - 15:00

Telefoon

+31651818186

Meldingen

Wees de eerste die het weet en laat ons u een e-mail sturen wanneer Iets anders geven - creatief handwerk & meer - Manufaktur nieuws en promoties plaatst. Uw e-mailadres wordt niet voor andere doeleinden gebruikt en u kunt zich op elk gewenst moment afmelden.

Contact

Stuur een bericht naar Iets anders geven - creatief handwerk & meer - Manufaktur:

Delen