26/05/2026
Vandaag weer even in de loods gewerkt, busje weer deels geleegd. Ja met deze hitte en gisteren door de hitte gebakken op de markt. Hebben we vandaag maar even de bus deels geleegd. Morgen maar de rest uit de bus halen. Nog even een klant geholpen die zondag de eethoek komt ophalen. En niet te vergeten voor onze gezellige vaste klant. Voor Reza in Den Haag de glazen dolfijn ingepakt voor de post. De dolfijn is in bubbelfolie ingepakt en dubbel box. Dus er kan bijna een auto overheen rijden maar hopelijk gebeurd dat niet(maar je weet het nooit).
Bedankt Reza voor de order en misschien tot een volgende keer.