24/12/2025
Namens Anja & mij een hele fijne Kerst en een prachtig uiteinde van 2025! Voor ons is het een spannend, maar oh zo geslaagd jaar geweest. Dankjewel voor de vele bezoekjes, belletjes en bestellingen. We hebben ze stuk voor stuk met veel plezier gemaakt.
We hebben zin in 2026 🎄♥️