02/06/2026
Vandaag weer nieuw...
Het resultaat van een culinaire speurtocht ....Welkom in Winterswijk!....dat is echt GENIETEN!!!!
Misterstraat 70
Winterswijk
7101EZ
| Maandag | 13:30 - 17:30 |
| Dinsdag | 09:30 - 17:30 |
| Woensdag | 09:30 - 17:30 |
| Donderdag | 09:30 - 17:30 |
| Vrijdag | 09:30 - 17:30 |
| Zaterdag | 09:00 - 17:00 |
Wees de eerste die het weet en laat ons u een e-mail sturen wanneer Da's Genieten by de Binnenkamer nieuws en promoties plaatst. Uw e-mailadres wordt niet voor andere doeleinden gebruikt en u kunt zich op elk gewenst moment afmelden.
Stuur een bericht naar Da's Genieten by de Binnenkamer: