04/06/2026
Velkommen til Gründertreff der du får treffe gründere etter stengetid i Leiret🤩
Elverum Vekst inviterer deg til å bli med på en runde i sentrum der vi stikker innom flere gründere. Når dørene egentlig er stengt, åpner de opp for oss og gir et lite innblikk i hva de driver med og hvordan veien dit har vært.
Du trenger ikke være gründer for å komme. Dette er like mye for deg som går med en idé, er nysgjerrig på hva som skjer lokalt, eller bare har lyst på litt inspirasjon og bli kjent.
▪️Oppmøte: Mandag 8. juni kl. 18 hos Elverum Vekst i Storgata 20
Vi starter hos Elverum Vekst, og underveis er vi innom Mennt, Fugleperspektivet, De små grønne, Sanzi, Repeat redesign, Poppydesign, Capello, Elverum Sandwich, Bennet reisebyrå og Koieklinikken. Kvelden avslutter vi hos Popsykkel, og der er det helt fint å bli igjen litt lenger for de som vil henge og prate.
Når vi avslutter hos Popsykkel får du litt småmat, og du har mulighet til å kjøpe deg noe å drikke.
Det er gratis å delta, men du må melde deg på. Påmeldingsfrist torsdag 4. juni - se lenke for påmelding i kommentarfeltet.👇
(På bildet: Asbjørn Lunde i Elverum Vekst, Cesilie Robertsen i Koieklinikken og Kristoffer Veiersted i Popsykkel.)