02/02/2026
VINNEREN AV KONKURRANSEN ER... 🤩
Da har det blitt 2. februar, og på tide å annonsere hvem som ble den heldige vinneren av konkurransen vi la ut den 2. januar! 🥳
Men først av alt:
Tusen hjertelig takk til ALLE dere som har deltatt i konkurransen! 😍
En ekstra stor takk til alle som deler våre innlegg (både på deres egen Facebookside, og på diverse andre sider og grupper) 🥰
Det varmer våre hjerter (helt på ekte) at det fins så mange snille og gode mennesker som velger å gjøre det lille ekstra for oss ❤️ Vi merker faktisk en forskjell etter at vi fikk ny Facebookside og ble mer aktiv her! 🤩
Så tilbake til det som innlegget egentlig startet med:
Vi har kåret vinneren av konkurransen vi har hatt gående, og den ble trukket ved at "Facebooksjefen" vår (Marit) scrollet gjennom lista med deltakere helt til "Sjefen sjøl" (Rebecka) sa "stopp". Da ble det synlig 8 ulike deltakere på skjermen, og Marit ba Rebecka si et tall mellom 1 og 8. Hun valgte tallet 7, og da ble vinneren navn nummer 7 ovenfra og ned 🤩
Siden jeg (Marit) som nå skriver dette innlegget er en (forholdsvis) nyinnflyttet Finnmarking, så må jeg jo spørre dere:
E DÅKKER SPENT PÅ KÆM SOM VANT? 😅
(Oversettelse: Er dere spent på hvem som vant?😂)
- Håper det!🥳
Den heldige vinneren ble: Liv Heidi Embre 🥳🤩
Gevinsten er et gavekort på 300,- som kan brukes her hos oss + en overraskelse! 🥳 Gratulerer så mye! 😍
Til slutt har vi gleden av å ønske dere alle sammen hjertelig velkommen til oss på Nannestad Blomster og Kafé! 😍
Vi baker våre egne (farlig gode) kanelsnurrer og serverer rykende ferske vafler, i tillegg til rundstykker, lasagne, toast, barista kaffe og diverse andre godsaker.
Vi lager også våre egne vakre blomsterbuketter (og andre blomster til alle anledninger) i butikken vår her i Nannestad, og vi har et spennende utvalg av gaveartikler og nips.
Som om ikke det er nok så kan du også bestille både takeaway og catering hos oss! 🥰 Vi kan lage det meste (f.eks. tapas, snitter, smørbrød, gryterett, lasagne, og ulike kaker - inkludert designkaker til bursdag, konfirmasjon, bryllup m.m.)
Vi lover å gjøre alt vi kan for at du skal bli fornøyd, og håper du vil trives hos oss neste gang du stikker innom! 🥰
Mange varme hilsner fra
Rebecka🥰 og Kjersti🥰 (og Marit🤪)
************************************
ÅPNINGSTIDER:
Mandag - Fredag:
09:00-16:00
Lørdag:
10:00-15:00
************************************
TELEFON:
45 91 48 31
E-POST:
[email protected]
************************************
VIPPS-AVDELING:
Visste du forresten at utenom åpningstiden, så har vi en egen Vipps-avdeling som følger Nannestad Torg sine åpningstider?! Der kan du handle det som til en hver tid står framme, og betale med Vipps 😎