01/07/2025
Om du eller noen du kjenner er i Lofoten i sommer….❤️
I Kunstpausen keramikkverksted i Stamsund formgir jeg steingods- og porselensleire farget av naturen og folket i nord. Noen ganger i lek med nordnorske uttrykksformer, iblandet livsbejaende jentehumor, og en god dæsj kjærlighet,- til selve livet, og til havet!
I juli er det mulig å handle keramikk fra egen salgsutstilling i Øyanveien 10, Stamsund, følgende åpningstider:
ONS 12-14
TORS 18-20,
FRE 12-14
LØR 12-14
SØN 12-14,
- og du er hjertelig velkommen❣️
Vinteren har vært god i verkstedet, og gleden over å skape etter 16 år med eget foretak er fortsatt sterk. I sommer er det Maya våres du vil møte i utstillinga. Ho er og 16, stiller opp, representerer mammaen sin og hjelper deg på aller beste måte i min lille keramikkbutikk, slik at utstillinga kan være åpen til faste tider.
Det viktigste for meg i sommer, blir pappa! ❤️
Tar dessverre ikke i mot bestillinger, sender ikke i posten, og kan ikke holde av kunststykker for henting.
Minner om at fb-sida mi (den med rød logo) blei hacka vinteren 2023. Innlegg fra Instagram deles automatisk til den gamle sida, men ingen meldinger dit blir besvart, da jeg har mistet tilgangen til å administrere denne. Det er kun meldinger sendt til sida, med turkis logo, jeg kan svare på. Så husk å trykke «følge» ❤️
En inderlig TAKK til alle dere som fortsatt finner fysisk fram til utstillinga og på alle måter hjelper til med å fortelle venner og kjente at keramikken og verkstedet mitt finnes❣️Det betyr uendelig mye! ❤️
En klem i tankene sendes alltid til deg som sender til en venn 🥰