24/02/2025
Det har vært stille fra oss en stund🫣 og som de fleste av dere nå vet er IN-teriørbutikken historie.
🥰Vi ønsker å takke for at dere har fulgt oss i mange år både her og i butikk, og håper dere vil være med å følge oss videre på nye eventyr med ny profil
Vi er; Annette & Jørn, og vi blir å følge videre i samme lokaler i Tønsberg, men med et helt nytt konsept og nye drømmer🥰
IN-studio er vårt nye navn og vi gleder oss til å åpne dørene igjen🤩
Håper du vil være med oss videre på våre eventyr💃🙏🏻🤞
Det er ikke lenge før det braker løs 💥 Allerede
20-24 mars duker vi av😉 kommer tilbake med mer info på ny profil så følg med her👌🏼
Vi gleder oss 🥰