19/08/2025
Jeg er veldig glad for at jeg har solgt dette mesterverket av Tor-Arne Moen til Oslo-kafeen "Spor av Nord". "Julikveld" får utallige komplimenter fra besøkende. 👏🏻❤️🔥
Jeg stikker alltid innom for en matbit når jeg er i Oslo. Det er et veldig hyggelig minne. Kafeen er veldig koselig, med en individuell atmosfære og stil.
Jeg vil også dele en film som Tor-Arne Moen lagde om utstillingen sitt på Hamsungalleriet i 2020.
Jeg ønsker dere varme inntrykk!!❤️🔥🍀
Hilsen! Ramona Bujute 💐🌞
https://www.facebook.com/share/1F7ps9x8JC/