Darlene

Darlene good vibes only❤️ Maldita nga buotan☺️
(6)

11/08/2026

10/08/2026

Feeling sastre por todis bidyow😅Ako lang naman ang tawong okey ra gyud ug way kaistorya ug di ka gawas wholeday cuz I have plenty of things to do at home🥰di jud ko ma boring sud sa panimalay.

10/08/2026

ingon ani g**o ko ka gwapa after maka pa One Nadela😅

08/08/2026

Pilay palad sa unggoy,way bayad mangandoy🥰

That’s why I don’t care anymore and i just ignore kay naa ra jud Ginoo gatan aw.My silence means I already moved on and ...
07/08/2026

That’s why I don’t care anymore and i just ignore kay naa ra jud Ginoo gatan aw.My silence means I already moved on and don’t give a piece of s**t so ayaw na patagad pa cuz I am no longer interested.

05/08/2026

Nangabuntis na ba ang all?😅di nalang ko musohid kay simbako madayonan ko unsaon nalang😂wa na gyuy angay😁

03/08/2026

my fav. place 🥰

02/08/2026

The ambiance is just so ❤️

Address

Cebu City
Cebu City
6000

Alerts

Be the first to know and let us send you an email when Darlene posts news and promotions. Your email address will not be used for any other purpose, and you can unsubscribe at any time.

Shortcuts

Share