23/11/2025
När det blir så där varmt, det röda ihop med det gröna, lite mässing, några blommor och en massa kärlek...❤️ ja då känner man sig lycklig i magen och hjärtat, ja i hela kroppen ❤️
Löjligt kan en del tycka, det är ju bara grejer, men jag är så glad att jag får och kan ha alla dessa underbara saker omkring mig när jag jobbar, att få förvalta och förhoppningsvis hitta en ny lycklig ägare till dom ❤️
Några veckor kvar till julen, vi har massor med roliga, fina, annorlunda, konstiga, udda, speciella ting som passar som julklapp, vi har även presentkort om man hellre vill köpa det! 🌲🎅🌲
Våra öppettider är lördag-söndag 11-16 🎅
Hoppas vi ses, ni är hjärtligt välkomna till en välfylld butik!
❤️
🎅